تقدیر بچه‌های مسجد حضرت ابوالفضل(ع) از نیروی انتظامی در قالب پویش «مقتدر امین»
تقدير بچه‌هاي مسجد حضرت ابوالفضل(ع) از نيروي انتظامي در قالب پويش «مقتدر امين»

تقدیر بچه‌های مسجد حضرت ابوالفضل(ع) از نیروی انتظامی در قالب پویش «مقتدر امین»

امام جماعت، هيئت امناء، اعضاي بسيج و کانون فرهنگي هنري مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در قالب پويش «مقتدر امين» و با حضور در کلانتري ۱۵۵ نعمت‌آباد از خدمات و حضور موثر پليس در اغتشاشات اخير تقدير کردند.
شناسه خبر : 41153 تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین «سیف‌الله قلی‌پور» همراه با اعضای هیئت امنا، پایگاه بسیج و کانون فرهنگی هنریِ «گام دوم انقلابِ» مسجد حضرت ابوالفضل (ع) (واقع در تهران، منطقه نعمت آباد، خیابان تختی، نبش کوچه جم) با حضور در کلانتری ۱۵۵ نعمت آباد از فعالیت های ماموران پلیس این کلانتری در تامین امنیت منطقه و مقابله با اغتشاشگران تقدیر به عمل آوردند.

بنا بر این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین «سیف الله قلی پور» با بیان اینکه ما در قالب اجرای پویش «مقتدر امین» در این کلانتری حضور یافته ایم تا از زحمات ماموران پلیس تشکر کنیم، گفت: نیروهای پایگاه های بسیج خواهران و برادران و کانون فرهنگی هنری گام دوم انقلاب از اواخر شهریور ماه تاکنون به صورت آماده باش کامل هستند تا امنیت مردم حفظ شود.

 قلی پور در ادامه با بیان اینکه اهالی مساجد علاوه بر حراست و نگهداری از مرزهای اعتقادی مردم در خدمت حراست از امنیت فیزیکی مردم نیز هستند، اظهار کرد: پلیس در خط مقدم خدمت به مردم است و نمازگزاران و بچه های مسجد نیز در خط مقدم همکاری با پلیس قرار دارند.

 وی اضافه کرد: پلیس تنها نیست و با ملت است و ما وظیفه خود می دانیم از زحمات ماموران نیروی انتظامی تشکر کنیم.

بنا بر این گزارش، سرهنگ «رضا کریمی» نیز با بیان اینکه ما قلبا مردم را دوست داریم، گفت: حضور اهالی مسجد در کلانتری ۱۵۵ نعمت آباد موجب افزایش انگیزه ما در خدمت به مردم و تامین امنیت آنها می شود.

رییس کلانتری ۱۵۵ نعمت آباد افزود: نیروی پلیس با پویش جهادی که دارد، همیشه برای دین و مذهب و انقلاب مردم جان خود را ایثار کرده و در اتفاقات روزهای اخیر و اغتشاشاتی که استکبار جهانی راه انداخته نیز در خدمت مردم بوده است.

وی اضافه کرد: ما از مردم انتظار داریم به ما در تامین امنیت و مقابله با اغتشاشگران و خلافکاران کمک کنند، بنابراین اگر جایی احساس می کنند فرد یا افراد و گروه یا گروه هایی به دنبال اغتشاش، آشوب یا خلاف هستند ما را مطلع کنند.

رییس کلانتری ۱۵۵ نعمت آباد در ادامه با بیان اینکه یکی از مشکلات منطقه نعمت آباد تهران ساخت و سازهای غیرقانونی است، گفت: تجربه نشان داده است هر جا روحانیون به ویژه ائمه جماعات تذکراتی در مورد کارهای خلاف و غیرقانونی به مردم داده اند میزان بروز آن کار خلاف و غیرقانونی کاهش یافته است.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی از پرسنل خدوم نیروی انتظامی در اتفاقات اخیر و مقابله با اغتشاشگران و آشوبگرانی که از خارج از مرزهای کشور خط می گیرند جان خود را از دست داده اند، گفت: ما در نیروی انتظامی و سایر عزیزان در نیروهای نظامی حفظ امنیت مردم را وظیفه خود می دانیم و جان خود را در این راه اهدا می کنیم.

حضور سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری فاتب در مسجد حضرت ابوالفضل(ع)

این گزارش می افزاید: همچنین سرهنگ رسول بهرامی، سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری فاتب و سرهنگ رضا کریمی، رییس کلانتری ۱۵۵ نعمت آباد ظهر امروز (چهارشنبه، ۶ مهرماه) همراه با جمعی از ماموران این کلانتری با حضور در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) ضمن دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سیف الله قلی پور، امام جماعت این مسجد، از همکاری اهالی این خانه خدا در تامین امنیت منطقه تقدیر به عمل آوردند.

 بنا بر این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین «سیف الله قلی پور» در این دیدار با بیان اینکه مسجد حضرت ابوالفضل (ع) از فعال ترین مساجد در منطقه ۱۹ تهران است، گفت: حضور فعال و گرم نیروی انتظامی در این منطقه ضامن تامین امنیت مردم است و ما در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) افتخار همکاری با عزیزان نیروی انتظامی را در این راستا داریم.

 امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در ادامه با بیان اینکه مساجد و ائمه جماعات و بسیجیان و اعضای کانون های فرهنگی هنری پشتیبان انقلاب اسلامی و پشتیبان ولایت هستند، گفت: حضور سرهنگ بهرامی و سرهنگ کریمی از فرماندهان ارشد نیروی انتظامی در منطقه نعمت آباد، در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) با همکاری بچه های بسیج و کانون فرهنگی هنری گام دوم انقلاب صورت گرفت تا در قالب پویش «امین مقتدر» از خدمات این عزیزان طی روزهای اخیر در مقابله با اغتشاشگران و آشوبگران تقدیر به عمل آید.

گفتنی است، پویش تقدیر از نیروی انتظامی به منظور برخورد موثر با اغتشاشات و ناآرامی های اخیر به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در حال اجرا است.

بنا بر این گزارش، قلی پور، امام جماعت مسجد به همراه اعضای پایگاه های بسیج خواهران و برادران فتح و زین العابدین (ع) و کانون فرهنگی هنری «گام دوم انقلاب»، شاخه های گل را به ماموران مستقر در کلانتری ۱۵۵ نعمت آباد تهران به پاس تشکر از خدمت و جانفشانی های آنان در تامین امنیت منطقه اهدا کردند.

 پایان پیام/.