فرصت ایده‌پردازی در مسجد را به جوانان بدهیم
فرصت ايده‌پردازي در مسجد را به جوانان بدهيم
مدیر کانون گام دوم انقلاب:

فرصت ایده‌پردازی در مسجد را به جوانان بدهیم

حجت‌الاسلام قلي‌پور گفت: اگر نوجوانان و جوانان مسجد را پناه خود بدانند و فرصت طرح و اجراي ايده‌هايشان را در مسجد داشته باشند نه تنها خود به مسجد مي آيند بلکه همسالان و دوستانشان را هم همراه مي کنند؛ اينچنين مسير نهضت بازگشت به مسجد هموار مي‌شود.
شناسه خبر : 42080 تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۴

 

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین سیف‌الله قلی‌پور مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری گام دوم با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری و بسیج مهم ترین ظرفیت برای حضور حداکثری مردم در مساجد هستند، اظهار کرد: این بچه های مسجد هستند که می توانند با استفاده از روش های نو، موثر و کارآمد کودکان، نوجوانان و جوانان را به حضور در مساجد تشویق کنند.

امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) افزود: همین بچه های مسجد ۱۰ سال دیگر وقتی میانسال شدند و ۲۰ ۳۰ سال بعد وقتی پا به سن گذاشتند با عضویت در هیئت امنا و ایفا کردن نقش ریش سفیدی، با تجربه دوران نوجوانی و جوانی خود زمینه ساز استمرار حضور مردم در مساجد می شوند.

وی افزود: هر مسجدی که از ظرفیت کانون فرهنگی هنری و بسیج خود حداکثر استفاده را داشته در جذب حداکثری مردم موفق عمل کرده است و این موضوع را ما در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در میدان عمل تجربه کرده ایم. چنان که  در کانون فرهنگی هنری «گام دوم انقلاب» به عنوان معین کانون های مساجد محله، با اجرای همین شیوه جمع کثیری از جوانان و نوجوانان را جذب و همراه کردیم.

قلی پور گفت: وقتی در تبلیغ چهره به چهره یک نوجوان هم‌سن و سال خود را به حضور در مسجد دعوت می کند، معمولا اثرگذاری خیلی بیشتری دارد. اینجا است که فعالیت اعضای کانون فرهنگی هنری و بسیج اهمیت خود را نشان می دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر نوجوانان و جوانان مسجد را پناه خود بدانند و فرصت طرح و اجرای ایده هایشان را در مسجد داشته باشند نه تنها خود به مسجد می آیند بلاکه همسالان و دوستانشان را هم همراه می کنند و این مسیر نهضت بازگشت به مسجد را هموار می کند.

شایان ذکر است کانون گام دوم انقلاب اسلامی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در تهران، منطقه ۱۹، محله نعمت آباد، خیابان تختی واقع است.

 پایان پیام/.