نشست هم اندیشی تقویت مشارکت مردمی در مساجد برگزارشد
نشست هم انديشي تقويت مشارکت مردمي در مساجد برگزارشد

نشست هم اندیشی تقویت مشارکت مردمی در مساجد برگزارشد

نشست هم انديشي جهت تقويت مشارکت مردمي و مساجد در برگزاري مراسم انقلاب با حضور مسئولاني در اين حوزه برگزار شد.
شناسه خبر : 42096 تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان تهران، نشست هم اندیشی جهت تقویت مشارکت مردمی و مساجد در برگزاری مراسم انقلاب اسلامی در مرکز رسیدگی به امور مساجد تهران برگزار شد.

دراین نشست که حجت‌الاسلام رضایی مشاور عالی شورای‌ هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمد ابراهیم  رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، براتی مسئول کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان، حجت الاسلام خالقی معاون سازمان تبلیغات استان و حجت الاسلام طالبی از نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران حضور داشتند راهکارهای مشارکت هر چه بیشتر مردم با محوریت مساجد در برگزاری مراسم انقلاب مورد بحث وتبادل نظر قرارگرفت.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در حاشیه این جلسه گفت: باتوجه به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی و فعال کردن مساجد در جهت بهره مندی هر چه بیشتر از مناسبت‌های دینی وانقلابی لازم است در این حوزه هم افزاییهایی صورت بگیرد.

حجت الاسلام سید «محسن محمودی» با اشاره به توانمندی بالقوه و اثر بخش مساجد در مسائل فرهنگی افزود: مساجد مطمئن ترین پایگاه جهت انسجام بخشی به برنامه ها و فعالیت های دینی وانقلابی هستند  که ضمن تقدیر از تمام برنامه های اجرا شده  با ارائه  راهکارهای مناسب با هدایت مرکز رسیدگی به امور مساجد وهمکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط با مسجد می توان شاهد اقدامات موثرتر در این زمینه بود.

 پایان پیام/.