کانون‌های مساجد زیرساخت‌های لازم برای تحقق نهضت بازگشت به مساجد را فراهم کنند
کانون‌هاي مساجد زيرساخت‌هاي لازم براي تحقق نهضت بازگشت به مساجد را فراهم کنند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران؛

کانون‌های مساجد زیرساخت‌های لازم برای تحقق نهضت بازگشت به مساجد را فراهم کنند

خراساني‌زاده، با اشاره جايگاه مسجد در جامعه اسلامي و اهميت گسترش فعاليت‌هاي مسجد محور گفت: کانون‌هاي مساجد زيرساخت‌هاي لازم براي تحقق نهضت بازگشت به مساجد را فراهم کنند.
شناسه خبر : 42659 تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان تهران: مراسم تکریم «حسین براتی» سرپرست سابق و معارفه «مهدی مقدم» سرپرست جدید ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان تهران عصر امروز سه‌شنبه 8 آذر ماه برگزار شد.

بر پایه این گزارش: این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و «محمد خراسانی زاده»، مدیر کل فرهنگ و  ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد.

خراسانی‌زاده در ابتدای این مراسم ضمن قدردانی از «حسین براتی» سرپرست سابق ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان تهران؛ به نقش کلیدی مسجد در حاکمیت اسلامی اشاره کرد و گفت: حکومت نبوی و علوی به عنوان دو الگوی اصلی بر پایه مسجد هستند که در راستای ادامه این سیر، انقلاب اسلامی بزرگترین حاکمیتی بود که به این قله نزدیک تر شده و از مساجد شروع شده است.

وی در بخش دیگری از مباحث خود با اشاره به جایگاه مسجد در دولت مردمی خاطرنشان کرد: با توجه به شعار دولت مبنی بر «نهضت بازگشت به مسجد» باید زیرساخت های لازم جهت تحقق این هدف آماده و عملیاتی شوند که در این راستا استان تهران در حوزه مسجد باید برای کل کشور الگو باشد و حکمرانی مردمی بر پایه مسجد در این استان شکل بگیرد.

خراسانی زاده با بیان اینکه ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور به عنوان خادمین این عرصه باید هدایت راهبردی لازم را در سطح کشور داشته باشند، ابراز امیدواری کرد که در دوره جدید مدیریت ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان تهران این هدف محقق شود.