حمایت ویژه مسجد رسول اکرم(ص) از زنان سرپرست خانوار در ایام فاطمیه
حمايت ويژه مسجد رسول اکرم(ص) از زنان سرپرست خانوار در ايام فاطميه
قابل توجه بچه های مسجد:

حمایت ویژه مسجد رسول اکرم(ص) از زنان سرپرست خانوار در ایام فاطمیه

حجت‌الاسلام کدخدايي گفت: بازارچه عرضه محصولات خانگي ويژه زنان سرپرست خانوار تحت پوشش خيريه مسجد رسول اکرم(ص)، در ايام فاطميه در اين خانه‌خدا برپا مي‌شود.
شناسه خبر : 43113 تاریخ انتشار : ۳ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۷:۳۶

 

به گزارش ستاد فهما استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی کدخدایی با بیان اینکه تمرکز اصلی مسجد رسول اکرم (ص) در حوزه تربیت نوجوانان است، اظهار کرد: در همین راستا با همراهی خواهران و برادران بسیجی و اعضای هیئت امنا دانش آموزان پایه های ششم تا هشتم جذب شده و هر هفته، کلاس هایی در حوزه های قرآنی و فرهنگی و هنری برای آنان برگزار می شود.

 

امام جماعت مسجد رسول اکرم (ص) اضافه کرد: کلاس های قرآنی این مسجد نیز به صورت تخصصی و مجزا برای گروه های سنی کودک، نوجوان، میانسال و کهنسال برگزار و در همه کلاس ها دو موضوع حفظ و تدبر با جدیت دنبال می شود.

 

وی تصریح کرد: خیریه مسجد رسول اکرم (ص) در دو حوزه توزیع بسته های ارزاق و کارآفرینی نیز فعالیت دارد که در حوزه اول، به صورت فصلی و مناسبتی سبدهای معیشتی و هدایای نقدی را میان نیازمندان توزیع می کند.

 

امام جماعت مسجد رسول اکرم (ص) در ادامه گفت: خیریه این مسجد فرصت کارآفرینی را برای زنان سرپرست خانوار نیز فراهم کرده است و هر هفته و معمولا روزهای چهارشنبه، این بانوان محصولات و خدمات خانگی خود را عرضه می کنند که به مناسبت ایام فاطمیه، بازارچه خدمات این زنان در محل این مسجد برپا می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مسجد رسول اکرم (ص) همچنین در همه مناسبت ها سعی می کند برنامه ها را به یاد شهدا و همراه با توزیع بسته های فرهنگی انجام دهد که در ایام فاطمیه نیز این کار همراه با برپایی غرفه های مشاوره مذهبی و توزیع پوستر و بنر صورت می گیرد.

مسجد رسول اکرم (ص)  واقع در تهران، جنت آباد شمالی، خیابان علیپور، خیابان مبعث واقع است.

پایان پیام/.