گزارشی از کمک های مومنانه کانون فرهنگی هنری موعود(عج) مسجد قائم شهریار
گزارشي از کمک هاي مومنانه کانون فرهنگي هنري موعود(عج) مسجد قائم شهريار
قابل توجه بچه های مسجد:

گزارشی از کمک های مومنانه کانون فرهنگی هنری موعود(عج) مسجد قائم شهریار

حجت‌الاسلام نظري از توزيع ۱۵ تُن مرغ ميان خانواده‌هاي کم‌برخوردار براي شب يلدا و به همت کانون فرهنگي هنري موعود(عج) خبر داد و گفت: بچه‌هاي مسجد قائم(عج) براي زمستان نيز ۲۰۰ دستگاه بخاري را براي نيازمندان تحت پوشش خريداري کرده‌اند.
شناسه خبر : 43114 تاریخ انتشار : ۳ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۷:۴۵

 

 

به گزارش ستاد فهما استان تهران، کانون فرهنگی هنری موعود(عج) مسجد قائم شهریار از سال ۱۳۸۷ با مجوز رسمی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان تهران فعالیت خود را آغاز کرد و از زمان تاسیس تاکنون در محورهای توزیع بسته های معیشتی، خدمات عمرانی، تعمیر منازل، ترک اعتیاد، اشتغال زایی، بهداشت و درمان، دانش آموزی، حقوقی، جهاد علمی و مشاوره به مردم محروم و حاشیه نشین شهریار خدمات گسترده ای ارایه داده است.

 

حجت الاسلام حمید نظری از توزیع ۱۵تن مرغ میان اقشار محروم به مناسبت بلندترین شب سال (یلدا) خبر داد و اظهار کرد: در این طرح ۸ هزار مرغ میان خانواده های محروم در حال توزیع است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری موعود مسجد قائم(عج) شهریار افزود: همزمان با فصل سرما، ۲۰۰ دستگاه بخاری و آبگرمکن، به همت خیرین خریداری شده و میان خانواده های کم برخوردار تحت پوشش در حال توزیع است. ضمن اینکه به همت خیرین برای دو هزار دانش آموز لوازم التحریر تهیه و توزیع شد.

 

وی فعالیت های عمرانی، تعمیر منازل خانواده های محروم را از دیگر فعالیت های گروه های جهادی این کانون برشمرد و گفت: لوله کشی برای خانه های فاقد امکانات در منطقه صباشهر شهریار هم انجام شده است، به طوری که سال گذشته ۸۰۰ میلیون تومان برای فعالیت های عمرانی هزینه شد. ضمن اینکه برای تعدادی از مستاجران نیازمند نیز برای پرداخت اجاره بها و ودیعه رهن منزل کمک کردیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری موعود مسجد قائم(عج) شهریار در ادامه ابراز کرد: همچنین، گروه جهادی کانون موعود مسجد حضرت قائم(عج) در سال های گذشته در بحث مبارزه با آسیب های اجتماعی هم ورود جدی داشته است و با تشکیل کارگروهی برای ریشه کردن اعتیاد در مناطق حاشیه نشین شهریار اقدام به راه اندازی کمپ ترک اعتیاد و به خانواده های این افراد نیز در حوزه معیشتی خدمت رسانی کرد.

 

وی در پایان از خرید تانکر آب و ارسال آن برای مردم مومن و متدین خوزستان در قالب پویش «#خوزستان آب ندارد»، در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: در قالب این پویش توانستیم ۴۵ عدد تانکر ۵۰۰ لیتری به ارزش۶۰۰ میلیون ریال را خریداری و ارسال کنیم.

پایان پیام/.