آسیب شناسی کانون های فعال و نیمه فعال/تشکیل هیئت اندیشه ورز و دعوت از جوانان خوش فکر
آسيب شناسي کانون هاي فعال و نيمه فعال/تشکيل هيئت انديشه ورز و دعوت از جوانان خوش فکر
در بازدید از کانون های اسلام شهر صورت گرفت:

آسیب شناسی کانون های فعال و نیمه فعال/تشکیل هیئت اندیشه ورز و دعوت از جوانان خوش فکر

شناسايي ظرفيت هاي مساجد کم برخوردار و برخوردار؛ آسيب شناسي کانون هاي فعال و نيمه فعال و برنامه ريزي براي برطرف کردن آنها؛ الگو سازي و تشکيل هيئت انديشه ورز و برگزاري کارگروه هاي تخصصي جهت برطرف کردن مشکلات کانون ها از اهداف اين بازديد بود.
شناسه خبر : 43222 تاریخ انتشار : ۷ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۴۰

به گزارش فهما استان تهران؛ گروهی از نمایندگان ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران ۵ دی ماه از کانون های اسلام شهر بازدید کردند.

در این بازدید که با حضور حجت الاسلام نورالهی؛ دبیر جبهه فرهنگی جنوب غرب تهران انجام شد از کانون فعال شهدای گمنام مسجد امیر المومنین ع و کانون حضرت ابوالفضل ع دیدار به عمل آمد.

بر اساس این گزارش شناسایی ظرفیت های مساجد کم برخوردار و برخوردار؛ آسیب شناسی کانون های فعال و نیمه فعال و برنامه ریزی برای برطرف کردن آنها؛ الگو سازی و تشکیل هیئت اندیشه ورز و برگزاری کارگروه های تخصصی جهت برطرف کردن مشکلات کانون ها از اهداف این بازدید بود.

حجت الاسلام نورالهی؛ دبیر جبهه فرهنگی جنوب غرب تهران در ادامه این بازدید با بیان اینکه برنامه ریزی برای کانون ها باید محله محور باشد‌؛ گفت: در این راستا لازم است کانون های منطقه را جمع کرده و به صورت منطقه ای برنامه های کاربردی اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه لازم است بازدید مستمر از کانون های مناطق صورت گیرد؛ اظهار داشت: دعوت از جوانان خوش فکر منطقه و استفاده از نظرات آنها در هیئت اندیشه ورز از دیگر فعالیت های مفید است.

حجت الاسلام نورالهی خاطرنشان کرد: همچنین استفاده از دیدگاه ها و نقطه نظرات مخالفین در هیئت اندیشه ورز منطقه جنوب غرب تهران می تواند مسیر رشد و فعالیت کانون های این منطقه را به همراه داشته باشد.

لازم به ذکر است؛ منطقه جنوب غرب استان تهران شامل شهرهای اسلام شهر؛ بهارستان و رباط کریم است و این بازدید از منطقه اسلام شهر با ۸۴ کانون صورت گرفته است.

پایان پیام/.