ارتقای جایگاه کانون های فرهنگی هنری در مساجد
ارتقاي جايگاه کانون هاي فرهنگي هنري در مساجد
در دیدار با کانون های قرچک و ورامین صورت گرفت؛

ارتقای جایگاه کانون های فرهنگی هنری در مساجد

در اين ديدارها بر استفاده از ظرفيت‌هاي طرفين، جمع آوري آمار مساجد شهرستان هاي ورامين و قرچک به تفکيک شهري روستايي فعال و غيرفعال و توجه ويژه امامان جماعت به مقوله فرهنگ و هنر در مساجد و بيانيه گام دوم انقلاب در برنامه هاي مساجد تاکيد شد.
شناسه خبر : 43526 تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۰۱

به گزارش ستاد فهما استان تهران، نمایندگانی از ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران هفته گذشته از کانون های شهرستان های قرچک و ورامین دیدار کرده و در نشست هایی با مسئولان امور مساجد این شهرستان ها به بررسی وضعیت کانون های این منطقه پرداختند.

در نشستی که با حضور حجت الاسلام رمضانی، مسئول امور مساجد شهرستان قرچک برگزار شد در خصوص وضعیت تعداد کل مساجد، مساجد فعال، مساجد شهری و روستایی و تعداد امامان جماعت مساجد این شهرستان بحث و گفتگو صورت گرفت.

همچنین در این دیدار مقرر شد تا جلسه با امامان جماعت به عنوان روسای کانون ها برگزار و دو مسجد از مساجد شهرستان قرچک که آمادگی تاسیس کانون دارند، درخواست تاسیس کانون کنند. در ادامه نشست یکی از امامان جماعت مساجد شهرستان قرچک نیز آمادگی خود را جهت تاسیس کانون اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، در دیداری با حجت الاسلام سید یاسر موسوی، مسئول امور مساجد شهرستان ورامین مسائل مربوط به همکاری متقابل بین کانون های مساجد وامور مساجد مورد بحث و گفتگو قرار گرفت .

در این دیدارها بر استفاده از ظرفیت‌های طرفین، جمع آوری آمار مساجد شهرستان های ورامین و قرچک به تفکیک شهری روستایی فعال و غیرفعال و توجه ویژه امامان جماعت به مقوله فرهنگ و هنر در مساجد و بیانیه گام دوم انقلاب در برنامه های مساجد تاکید شد.

همچنین در خصوص همکاری انجمن های شهرستان با کانون ها و استفاده از ظرفیت های اداره ارشاد در راستای توسعه کمی و کیفی کانون ها گفتگو صورت گرفت.

لازم به ذکر است در دیدار با جناب آقای خزایی، سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان وارمین در خصوص ارتقاء جایگاه کانون های مساجد تاکید شد.

پایان پیام/