لزوم جهاد تبیین در جنگ شناختی دشمن
لزوم جهاد تبيين در جنگ شناختي دشمن
فیضی:

لزوم جهاد تبیین در جنگ شناختی دشمن

مسئول بسيج ناحيه مقاومت قدس منطقه 5 تنها راه مقابله با جنگ شناختي را جهاد تبيين دانست و گفت: نيروهاي مومن انقلابي بايد با تمرکز بر جوانان و نوجوانان با مطالعه و بالا بردن سطح آگاهي و با صبر و بردباري همچنين با مطالعه منويات و سخنراني هاي مقام معظم رهبري اقدام به تبيين و روشنگري مسائل روز جامعه کنند.
شناسه خبر : 43909 تاریخ انتشار : ۳ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۱۰

 

ستاد فهما تهران: قاسم فیضی، مسئول بسیج ناحیه مقاومت قدس منطقه 5 در سخنانی در مسجد صاحب الزمان (عج) کانون فرهنگی هنری شهید کچویی با اشاره به لزوم جهاد تبیین از سوی نیروهای مومن انقلابی گفت: یک رویارویی اطلاعاتی و امنیتی در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی داشتیم و دشمن سعی داشت با انواع ترورها، شورش ها و قائله ها انقلاب را شکست دهد.

وی ادامه داد: این مسائل با وجود رهبری و تدبیر امام خمینی (ره) با شکست روبرو شد و باعث شد ما از نظر اطلاعاتی تقویت شویم و تجربه به دست بیاوریم بنابراین دشمنی های استکبار نه تنها ما را تضعیف نکرد بلکه منجر به تقویت بنیه اطلاعاتی و امنیتی ما شد.

فیضی با بیان اینکه دشمن در ادامه و بعد از شکست مرحله اول جنگ را به کشور ما تحمیل کرد، اظهار داشت: دشمن در این مرحله نیز به موفقیت نرسید و نتوانست حتی یک وجب از خاک ایران را به دست بیاورد در حالیکه رزمندگان توانستند چندین مرحله ارتش عراق را با خاک یکسان کنند، این مرحله باعث شد ما از نظر بنیه نظامی و دفاعی نیز قوی بشویم.

مسئول بسیج ناحیه مقاومت قدس منطقه 5 با بیان اینکه دشمن در ادامه بعد از شکست وارد بحث تهاجم فرهنگی و شبیه خون فرهنگی شد، خاطرنشان کرد: دشمن با بحث تهاجم فرهنگی در صدد بود تا از نظر اجتماعی به بافت خانواده و اجتماع ضربه بزند که به خاطر رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری و نیروهای مومن انقلابی موفق نشد.

وی با بیان اینکه دشمن از سال 90 به بعد وارد جنگ ترکیبی شد، افزود: دشمن در این جنگ از تمامی ابعاد اطلاعاتی امنیتی، فرهنگی، مشکلات اقتصادی و غیره حمله کرد تا انقلاب را شکست دهد ولی در این مرحله نیز موفق نشد و نتوانست به اهداف خود برسد.

فیضی گفت: در دو سه سال اخیر جنگ ترکیبی با تکیه بر موضوع شناخت تبدیل شد و دشمن سعی در تغییر افکار و روحیات جوانان و نوجوانان داشت و اغتشاشات اخیر حاصل این جنگ به وجود آمد.

مسئول بسیج ناحیه مقاومت قدس منطقه 5 تنها راه مقابله با جنگ شناختی را جهاد تبیین دانست و بیان داشت: نیروهای مومن انقلابی از هر جایی که می توانند، در هر سطحی که هستند و در هر زمینه ای که تخصص دارند باید اقدام به رفع شبهات کنند.

وی ادامه داد: نیروهای مومن انقلابی باید با تمرکز بر جوانان و نوجوانان با مطالعه و بالا بردن سطح آگاهی و با صبر و بردباری همچنین با مطالعه منویات و سخنرانی های مقام معظم رهبری و برگزاری جلسات مکرر در مساجد اقدام به تبیین و روشنگری مسائل روز جامعه کنند.

فیضی با بیان اینکه نیروهای انقلابی و مسئولین نیز دو وظیفه در این خصوص دارند، اظهار داشت: دفاع از حجاب در جامعه و محیط پیرامون و دفاع از ولایت و ولی فقیه نیز از وظایف مسئولین می باشد زیرا دشمن حجاب و ولایت فقیه را مورد هدف مستقیم خود قرار داده بود.  

پایان پیام/