مروری بر فعالیت‌های کانون‌های مساجد شهرستان پیشوا
مروري بر فعاليت‌هاي کانون‌هاي مساجد شهرستان پيشوا

مروری بر فعالیت‌های کانون‌های مساجد شهرستان پیشوا

کانون‌هاي مساجد شهرستان پيشوا، از جمله کانون‌هاي فعال در سطح شهرستان‌هاي استان تهران محسوب مي‌شوند که در عرصه‌هاي مختلف فعاليت دارند.
شناسه خبر : 43985 تاریخ انتشار : ۸ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان تهران: نمایندگانی از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران از کانون های شهرستان پیشوا بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیت ها و همچنین مشکلات این کانون ها قرار گرفتند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می شود.

کانون «شهدای سنادرک» پیشوا

جذب سرمایه گذار با هدف کارآفرینی برای ۶۰ نفر در دومنطقه که منجر به جلوگیری از آسیب های اجتماعی واشتغال زایی وکمک به معیشت محله بحث و گفتگو شد.

اجرای برنامه‌های بصیرتی در قالب های مختلف

اجرای برنامه های بصیرت افزا در حوزه های (پخش فیلم .سخنرانی مقام معظم رهبری و...)، برگزاری کلاس مداحی برای استعدادیابی وپرورش استعداد های موجود، برگزاری ویژه کلاس وتلاوت قرآن با اساتید بنام ومجرب، برگزاری کلاس نهج البلاغه و مسابقات نقاشی، اهدای بسته های کمک معیشتی و بازدید از خانواده های شهدا و جانبازان از دیگر برنامه های این کانون بود.

کانون شهدای سرچشمه شهرستان پیشوا

این کانون در زمینه های مختلف ورزشی دینی فرهنگی هنری فعالیت کرده و دارای سالن نمایش، سالن مخصوص ورزش و میز پینگ پنگ و فوتبال دستی و استودیوی ضبط صدا است.

همچنین برگزاری نمایشگاه در مناسبت های مختلف، برگزاری کلاس های مختلف نقاشی برگزاری نمایش از مهمترین فعالیت های این کانون می باشد.

در جریان بازدید از این کانون، دیداری نیز با حجت الاسلام دین پرور، رئیس اداره امور مساجد شهرستان پیشوا با هدف معرفی امامان جماعت مساجد دارای کانون و تعامل و همکاری با آنان صورت پذیرفت.

گفتنی است در ادامه این بازدید از کانون های شهید مطهری شهرستان پیشوا.جلیل آباد و شهدای جلیل آیاد شهرستان پیشوا جلیل آباد دیدار شد و فعالیت ها و آسیب ها و مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفت.

پایان پیام/