آموزش اعضای کانون‌های مساجد شهرستان پاکدشت با هدف اشتغال‌آفرینی
آموزش اعضاي کانون‌هاي مساجد شهرستان پاکدشت با هدف اشتغال‌آفريني
در بازدید از کانون های پاکدشت مطرح شد؛

آموزش اعضای کانون‌های مساجد شهرستان پاکدشت با هدف اشتغال‌آفرینی

نمايندگان ستاد هماهنگي کانون هاي استان تهران ضمن بازديد از تعدادي از کانون‌هاي فرهنگي هنري اين شهرستان در جنوب شرق استان تهران؛ نسبت به مساله آموزش اعضاي کانون‌ها با هدف اشتغال‌آفريني تاکيد کردند.
شناسه خبر : 43987 تاریخ انتشار : ۸ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان تهران: گروهی از نمایندگان ستاد کانون های فرهنگی هنری استان تهران با تعدادی از مدیران و کانون های فرهنگی هنری این شهرستان در جنوب شرق استان تهران بازدید و گفتگو کردند.

بر اساس این گزارش: در این بازدید که با حضور «حسین مهدی نژاد»؛ رئیس اداره ارشاد شهرستان پاکدشت صورت گرفت مشکلات و امکانات کانون های پاکدشت بررسی شد و دستاوردهای خوبی به همراه داشت.

ظرفیت یابی کانون ها و نحوه استفاده از این ظرفیت ها؛ نحوه تعامل با ادارات شهرستان؛ تبدیل ظرفیت های بالقوه به بالفعل؛ درخواست کانون ها برای اکران فیلم عمار درحد اقل ۲۰ نقطه از شهرستان در این نشست مورد گفتگو قرار گرفت.

همچنین آمادگی چند کانون برای بازدید و میزبانی از حجت الاسلام خداداده؛ مشاور وزیر و رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور مطرح شد.

آموزش اعضای کانون ها جهت کار آفرینی واشتغال زائی از طرف یکی از کانون ها؛ استفاده از ظرفیت یکی از کانون ها در اعزام کاروان های اردوئی تفریحی تاریخی علمی زیارتی سیاحتی و راهیان نور در این بازدید پیشنهاد شد.

در این بازدید کانون فرهنگی فعال امام حسن عسگری (ع) شهرک قائم و کانون مهر هشتم پاکدشت مورد بررسی قرار گرفتند و با حجت الاسلام ساور علیا؛ امام جماعت مسجد بقیه الله (عج)؛ حجت الاسلام قلی زاده؛ امام جماعت مسجد حضرت حجت؛ آقای نوروزی؛ مدیر کانون؛ فرمانده پایگاه و هیئت امنای مسجد و رئیس اداره امور مساجد شهرستان دیدار و گفتگو شد.

پایان پیام/