بازدید رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد از نمایشگاه صنایع فرهنگی شهر خانواده
بازديد رئيس ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد از نمايشگاه صنايع فرهنگي شهر خانواده
صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد از نمایشگاه صنایع فرهنگی شهر خانواده

حجت الاسلام کمال خداداده؛ رئيس ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور و مهدي مقدم؛ مسئول ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان تهران از نمايشگاه ملي «صنايع فرهنگي شهر خانواده» در باغ هنر موزه دفاع مقدس بازديد کردند.
شناسه خبر : 44064 تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان تهران: حجت الاسلام کمال خداداده؛ رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و مهدی مقدم؛ مسئول ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران به همراه مدیران و مسئولان این ستاد امروز یک شنبه ۹ بهمن ماه از نمایشگاه ملی «صنایع فرهنگی شهر خانواده» در باغ هنر موزه دفاع مقدس بازدید کردند.

بر اساس این گزارش؛ این نمایشگاه در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی با هدف توسعه سبک زندگی ارزشی برای نسل آینده ایران برپا شده است.

بنا بر این گزارش در این نمایشگاه موسسات فرهنگی مختلفی به عرضه آثار خود پرداخته اند و بخش های متنوعی برای کودکان و نوجوانان وجود دارد.

این در حالی است که موسسه فرهنگی تکم فیلم آریایی، شرکت دانش بنیان داده گستر امن برنا، خانه خلاق و نوآوری سبک زندگی ایرانی اسلامی (ایلسا)، استودیو دانش بنیان انیمیشن هلدینگ دنیای شیرین نبات، انتشارات کتاب نیستان، استودیوی دانش بنیان خلق کاراکتر کومیکا، شرکت دانش بنیان نمونه کودکان ایران نموبال در این نمایشگاه حضور دارند.

بخش عمده نمایشگاه شهر خانواده که به حوزه پوشاک اسلامی-ایرانی تعلق دارد و با هدف دسترس‌پذیری به لباس عفیفانه برای آحاد جامعه، تقویت تولیدکنندگان برای ارائه محصولات به مردم با قیمت کمتر از بازار، طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

لازم به ذکر است؛ نمایشگاه ملی شهر خانواده از ۸ تا ۱۲ بهمن ماه در باغ هنر باغ موزه دفاع مقدس در حال برگزاری است.

 پایان پیام/