امکان برگزاری اردوهای جهادی در کانون امام جعفر صادق (ع)
امکان برگزاري اردوهاي جهادي در کانون امام جعفر صادق (ع)
در بازدید از کانون های تهران مطرح شد:

امکان برگزاری اردوهای جهادی در کانون امام جعفر صادق (ع)

نمايندگاني از ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد تهران از کانون هاي مناطق 1، 2، 5 و 22 تهران بازديد کرده و ضمن بررسي مشکلات آنها در جريان فعاليت هاي و امکانات اين کانون ها قرار گرفتند.
شناسه خبر : 44090 تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان تهران: نمایندگانی از ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران از کانون های مناطق 1، 2، 5 و 22 تهران بازدید کرده و ضمن بررسی مشکلات آنها در جریان فعالیت های و امکانات این کانون ها قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، کانون قطعه ای از بهشت مسجد علی بن ابی طالب یکی از کانون های شاخص در منطقه 5 دارای سالن آمفی تئاتر بزرگ جهت پخش فیلم های جشنواره مردمی عمار، سالن ورزشی، مهد کودک و مشاوره خانواده می باشد.

این در حالی است که این کانون مدرسه محور بوده و کلاس های رفع اشکال ویژه دانش آموزان منطقه برگزار می کند، همچنین آشپزخانه بزرگ بیرون بر نیز از امتیازات این کانون می باشد که در راستای اشتغال زایی و کارآفرینی فعالیت می کند.

بنا بر این گزارش؛ کانون امام جعفر صادق مسجد امام جواد ع در برگزاری اردوهای تفریحی و جهادی فعالیت ویژه داشته و کلاس های بصیرتی و معرفتی با محتوای عالی برگزار می کند.

این گزارش می افزاید؛ کانون الرسول مسجد الرسول کتاب محور است و دارای کتابخانه عمومی بسیار گسترده برای استفاده اعضای کانون و عموم مردم می باشد. سالن آمفی تئاتر با گنجایش 480 نفر نیز از امتیازات دیگر این کانون بوده است.

این در حالی است که مسجد الرسول دارای صندوق قرض الحسنه، درمانگاه و موسسه خیریه می باشد.

بر اساس این گزارش؛ کتابخانه کانون شهید آیت الله اشرفی اصفهانی مسجد جامع امیرالمومنین ع با نهاد عمومی کتابخانه ها قرارداد داشته و به لحاظ سطح کیفی کتاب ها در جایگاه ویژه ای قرار دارد.

لازم به ذکر است؛ از کانون های کانون مسجد ولیعصر و کانون پیامبر اعظم ص مسجد پیامبر اعظم ص نیز بازدید صورت گرفت. در تمامی این بازدید ها در خصوص اعطای تسهیلات وام کارآفرینی و اشتغال زایی، پایش کتاب و آپ فرهنگی نیز گفتگو شد.

پایان پیام/