برگزاری نشست هم اندیشی مدیران کانون های پرند و رباط کریم
برگزاري نشست هم انديشي مديران کانون هاي پرند و رباط کريم

برگزاری نشست هم اندیشی مدیران کانون های پرند و رباط کریم

نشست هم انديشي مديران کانون هاي فرهنگي هنري شهر جديد پرند و رباط کريم با حضور ائمه جماعات و 8 کانون در کانون بحر العلوم مسجد امام جعفر صادق (ع) در فاز 6 پرند برگزار شد.
شناسه خبر : 44122 تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۳۹

ستاد فهما تهران، نشست هم اندیشی مدیران کانون های فرهنگی هنری شهر جدید پرند و رباط کریم با حضور ائمه جماعات شنبه9 بهمن ماه در کانون بحر العلوم مسجد امام جعفر صادق (ع) در فاز 6 پرند برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این نشست که با حضور 4 کانون از شهر جدید پرند و 4 کانون از رباط کریم سیاست ها، برنامه ها و اقدامات ستاد استان تشریح شد و نقطه نظرات مدیران کانون ها نیز بیان گردید.

همچنین، طرح پایش کتاب، آپ فرهنگی و دستور العمل ویژه برنامه های دهه فجر به کانون ها ابلاغ گردید و در خصوص مشکلات و آسیب های کانون های این مناطق بحث و گفتگو شد.

این گزارش می افزاید؛ عدم حمایت های لازم ودیده نشدن فعالیت ها، بازدید های کم و مشکلات مالی و پیچیده بودن کار با سامانه بچه های مسجد از جمله اظهارات مدیران کانون ها در این نشست بود.

لازم به ذکر است؛ جشنواره اقتصاد مقاومتی و تولیدات خانگی کانون های فرهنگی هنری با غرفه های متعدد محصولات کانون ها در فضای مسجد امام جعفر صادق(ع) برپا بود.

پایان پیام/