مسابقات ورزشی جام شهید «آرمان علی‌وردی» به میزبانی کانون ولیعصر (عج) برگزار می‌شود
مسابقات ورزشي جام شهيد «آرمان علي‌وردي» به ميزباني کانون وليعصر (عج) برگزار مي‌شود
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی؛

مسابقات ورزشی جام شهید «آرمان علی‌وردی» به میزبانی کانون ولیعصر (عج) برگزار می‌شود

مسابقات ورزشي جام شهيد «آرمان علي وردي» در سه رشته فوتسال، فوتبال دستي و پينگ پنگ؛ به همت کانون فرهنگي هنري وليعصر (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) در ايام دهه فجر برگزار مي شود.
شناسه خبر : 44162 تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان تهران: کانون فرهنگی هنری ولیعصر (عج) مسجد صاحب‌الزمان (عج) اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی با عنوان جام شهید «آرمان علی وردی» در سه حیطه فوتسال، فوتبال دستی و پینگ پنگ ویژه اعضای کانون و نوجوانان و جوانان محل کرده است.

علاقه مندان می توانند در این مسابقات که به مناسبت دهه فجر برگزار می شود، تا روز دوشنبه 17 بهمن ماه به دفتر مسجد مراجعه کنند.

این گزارش می افزاید: مسابقات روزنامه دیواری با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی ایرانی، برپایی جشن روز پدر و برپایی مسابقه و اهدای گل به مردان و پدران مسجدی، برگزاری نشست بصیرتی تحت عنوان انقلاب اسلامی و برپایی نمایشگاه عکس با موضوع پیشرفت های ایران بعد از انقلاب اسلامی سال 1357 از  دیگر برنامه های کانون ولیعصر (عج) به مناسبت این ایام است.

گفتنی است: آذین بندی مسجد و محله، نمایش فیلم سینمایی در مسجد و غبارروبی و قرائت زیارت عاشورا در مزار شهدای مدافع حرم ده امام؛ نیز از دیگر فعالیت های این کانون به مناسبت این ایام است.

پایان پیام/