درخواست اعزام مربی در کلاس های فرهنگی آموزشی از سوی ستاد تهران
درخواست اعزام مربي در کلاس هاي فرهنگي آموزشي از سوي ستاد تهران
در بازدید از کانون های ورامین صورت گرفت؛

درخواست اعزام مربی در کلاس های فرهنگی آموزشی از سوی ستاد تهران

در بازديد از کانون هاي ورامين موضوعاتي چون ويژه برنامه هاي دهه فجر، همکاري در برگزاري کلاس هاي فرهنگي و هنري و آموزشي در کانون ها، اعزام مربي و استفاده از ظرفيت هاي کانون هاي فرهنگي هنري مورد بررسي قرار گرفت.
شناسه خبر : 44267 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۸

ستاد فهما تهران، نماینده ستاد فرهنگی هنری استان تهران از کانون های فرهنگی هنری پهنه جنوب استان تهران بازدید کرده و با مدیران کانون ها، ائمه جماعات، هیات امنا و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورامین دیدار کرد.

در این بازدید از کانون های نسل نو، ارشاد، مصلی، شهدای کلاته و کریم اهل بیت بازدید به عمل آمد و در خصوص نحوه فعالیت کانون ها و مشکلات و آسیب های آنها بحث و گفتگو شد.

در این دیدار به موضوعاتی چون ویژه برنامه های دهه فجر، همکاری در برگزاری کلاس های فرهنگی و هنری و آموزشی در کانون ها، اعزام مربی و استفاده از ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، مدیر کانون شهدای کلاته و رابط کانون های فرهنگی هنری شهرستان ورامین در این دیدار با توجه به بازدید صورت گرفته از کانون ها توسط کانون رابط به تلاش همه جانبه در رفع محدودیت ها و موانع موجود و تسهیل در امور فرهنگی و هنری تاکید کرد.

این در حالی است که ۲۵ کانون فرهنگی و هنری شهرستان ورامین توسط مدیریت کانون فرهنگی و هنری شهدای کلاته مورد بررسی و گزارش گیری شده است.

جمع آوری کتاب های فرسوده در طرح پایش کتاب، اختصاص وام کارآفرینی و ثبت نام از اعضای کانون های فعال از دیگر موضوعات مورد بحث در این بازدید بود.

پایان پیام/