کارگاه های تروج فرزند آوری و ازدواج آسان در کانون علی ابن ابی طالب (ع)
کارگاه هاي تروج فرزند آوري و ازدواج آسان در کانون علي ابن ابي طالب (ع)

کارگاه های تروج فرزند آوری و ازدواج آسان در کانون علی ابن ابی طالب (ع)

کانون فرهنگي هنري علي ابن ابي طالب (ع) در زمينه تدريس خصوصي زبان، رياضي، شيمي، عربي و فيزيک فعاليت کرده و کلاس هاي ترويج نماز، مهدويت و ترويج ازدواج آسان و فرزند آوري برگزار مي کند.
شناسه خبر : 44342 تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۴

ستاد فهما تهران، نماینده ستاد کانون های فرهنگی هنری استان تهران از کانون های الزهرا (س) و در منطقه 5 و کانون علی ابن ابی طالب (ع) در منطقه 6 بازدید کرد و در جریان فعالیت ها و مشکلات آنها قرار گرفت.

کانون فرهنگی هنری علی ابن ابی طالب (ع) دارای کلاس های آموزشی هنری گسترده در رشته های طراحی، گلدوزی، رباتیک، عروسک بافی، شمع سازی، سفال گری، چرتکه و زبان انگلیسی می باشد.

بر اساس این گزارش، این کانون در زمینه تدریس خصوصی زبان، ریاضی، شیمی، عربی و فیزیک فعالیت کرده و کلاس های ترویج نماز، مهدویت و ترویج ازدواج آسان و فرزند آوری برگزار می کند.

همچنین این کانون دارای مهد قرآنی و پیش دبستانی است و در زمینه های ورزشی مانند فوتبال دستی و گیم نت نیز فعالیت می کند. این در حالی است که در حوزه اردوهای زیارتی سیاحتی و فرهنگی هنری فعالیت گسترده دارد.

این گزارش می افزاید؛ کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) دارای کلاس های تقویتی و آموزش فوتبال در رده نونهالان بوده و به طور منظم حلقه های صالحین با موضوعات مختلف برگزار می کند.

این کانون در طرح پایش کتاب شرکت کرده و چند تن کتاب فرسوده را در این طرح تحویل ستاد استان داده است.

این کانون کتابخانه محور بوده و دارای درمانگاه مجهز و تخصصی در منطقه می باشد. این درمانگاه در محل مورد مراجعه بسیاری از مردم قرار دارد و دارای محوریت درمانی نیز می باشد.

پایان پیام/