ارائه گزارش از 10 کانون بخش جوادآباد ورامین
ارائه گزارش از 10 کانون بخش جوادآباد ورامين
در بازدید از کانون های ورامین صورت گرفت؛

ارائه گزارش از 10 کانون بخش جوادآباد ورامین

در نشست نماينده ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان تهران با حضور مسئولان بخش جوادآباد ورامين 10 کانون اين بخش به ارائه گزارش و تبادل نظر در خصوص برنامه هاي خود پرداختند.
شناسه خبر : 44389 تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۱۸

ستاد فهما تهران، نماینده ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با حضور مسئولان بخش جوادآباد ورامین ازکانون های این شهر بازدید کرده و در جریان فعالیت ها و ظرفیت های کانون ها قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، این بازدید با حضور حجت الاسلام رضاپور، امام جمعه بخش جوادآباد، آقای مرادی، بخشدار بخش جوادآباد و امامان جماعت روستاهای حصار بالا، حصارقاضی، مسجد امام حسین علیه السلام و مسجد اعظم برگزار شد.

این گزارش می افزاید؛ در این نشست که با حضور 10 کانون  بخش جوادآباد برگزار شد، آقای نوروزی، مدیر کانون روستای حصار قاضی از طرف امام جمعه به عنوان رابط کانون های بخش جوادآباد از طرف امام جمعه تعیین شد.

 ارائه گزارش از طرف کانون ها و تبادل نظر در خصوص برنامه های کانونی از دیگر برنامه های این نشست بود.

همچنین از کانون های شهید داوود حسینی،  شهید تاجیک و عمار شهرستان قرچک نیز با حضور امام جمعه و فرماندار و امامان جماعت بازدید صورت گرفت.

در ادامه این بازدید مسئولان در جمع معتکفین دانش آموزی کانون فرهنگی هنری شهید داوود حسینی و شهید تاجیک حضور یافتند. 250 دانش آموز در این سه کانون و مسجد معتکف بودند..

پایان پیام/