مشاوره و ویزیت رایگان در حوزه سبک زندگی و روش تغذیه در مسجد حضرت ابوالفضل (ع)
مشاوره و ويزيت رايگان در حوزه سبک زندگي و روش تغذيه در مسجد حضرت ابوالفضل (ع)

مشاوره و ویزیت رایگان در حوزه سبک زندگی و روش تغذیه در مسجد حضرت ابوالفضل (ع)

مشاوره و ويزيت رايگان در حوزه سبک زندگي و روش تغذيه، توسط حجت الاسلام دکتر محمدي ويژه نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل نعمت آباد و اعضاي کانون فرهنگي هنري شهيد باهنر اين مسجد انجام مي شود.
شناسه خبر : 44447 تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۱۷

ستاد فهما تهران؛ برنامه ها و فعالیت های کانون های الهادی در منطقه 17 و شهی باهنر در منطقه 18 به مناسبت دهه فجر اعلام شد.

جشن بزرگ ولادت امام علی (ع) و روز پدر طی دو روز پنجشنبه و جمعه 13 و 14 بهمن ماه با حضور پر شور مردم در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد.  

در این مراسم که با حضور خانواده های شهدا، جانبازان و ائمه جماعات برگزار شد به اسامی با نام علی جوایزی اهدا شد و از پدران شهدا تقدیر به عمل آمد. همچنین بعد از سخنرانی و مداحی گروه سرود "شکوفه های وصال" در این مراسم اجرای برنامه داشتند.

بر اساس این گزارش، مشاوره و ویزیت رایگان در حوزه سبک زندگی و روش تغذیه، توسط حجت الاسلام دکتر محمدی ویژه نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل نعمت آباد و اعضای کانون فرهنگی هنری شهید باهنر این مسجد برگزار می شود.

همچنین مراسم اعتکاف با استقبال مردمی در مسجد الهادی و مسجد حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد. این  در حالی است که به مناسبت دهه فجر آذین بندی محل توسط اعضای کانون های الهادی و علویان در منطقه 17 صورت گرفت.

لازم به ذکر است، تیم  مسجد الهادی در مسابقات فوتبال به مناسبت دهه فجر در دو رده سنی ۸۵ تا ۸۸ (نوجوانان)و ۸۸ تا ۹۱(نونهالان) شرکت کرد.

پایان پیام/