تولید 100 مستند از فعالیت های کانون های فعال مساجد استان تهران
توليد 100 مستند از فعاليت هاي کانون هاي فعال مساجد استان تهران
در بازدید از کانون سید الشهدا (ع) تاکید شد؛

تولید 100 مستند از فعالیت های کانون های فعال مساجد استان تهران

مديرکل روابط عمومي صدا و سما با اشاره به ظرفيت توليد حداقل 100 مستند از فعاليت هاي کانون هاي فعال گفت: توليد اين تعداد مستند با عنوان "بچه هاي مسجد" با امضاي تفاهم نامه اي با صدا و سيما به صورت استاني و کشوري امکان پذير مي باشد.
شناسه خبر : 44874 تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۸
ستاد فهما تهران، حسین قرایی، مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما به همراه مسئولان و مدیران ستاد  کانون های مساجد در بازدید از کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا (ع) مسجد مفتخر در جریان فعالیت های این کانون قرار گرفت.

وی در این دیدار با اشاره به ظرفیت تولید حداقل 100 مستند از فعالیت های کانون های فعال گفت: تولید این تعداد مستند با عنوان "بچه های مسجد" با امضای تفاهم نامه ای با صدا و سیما به صورت استانی و کشوری امکان پذیر می باشد.

قرایی ادامه داد: امیدواریم با استفاده از این ظرفیت گام موثری در جهت معرفی این مراکز انقلابی و تاثیرگذار به عموم مردم برداریم.

مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما با اشاره به تعامل هر چه بیشتر صدا و سیما و کانون های مساجد استان تهران در حوزه فعالیت های رسانه اظهار داشت: امیدواریم در این راستا اقدام به تولید انیمیشن از فعالیت های کانون ها کنیم.

بر اساس این گزارش مقرر شد هر دو هفته یک بار یک بازدید با حضور مدیران و مسئولان صدا و سیما و ستاد کانون های مساجد در جهت هم افزایی و استفاده از ظرفیت های کانون ها انجام گیرد. همچنین قرار است کلیپ دو دقیقه ای از این بازدید تولید شود.

پایان پیام/