برگزاری کارگاه‌های آموزشی عکاسی و خبرنگاری
برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي عکاسي و خبرنگاري
در نشست هم اندیشی کانون‌های مساجد تهران با اداره ارشاد پیشوا تاکید شد؛

برگزاری کارگاه‌های آموزشی عکاسی و خبرنگاری

نشست هم انديشي و هم افزايي نماينده کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان تهران با رئيس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان پيشوا با هدف استفاده از ظرفيت هاي بزرگ کانون هاي فرهنگي هنري در اين شهر برگزار شد.
شناسه خبر : 44887 تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان تهران: نشست هم اندیشی و هم افزایی نماینده کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان پیشوا با هدف استفاده از ظرفیت های بزرگ کانون های فرهنگی هنری در این شهر برگزار شد.

در این نشست بعد از بررسی کلی وضعیت کانون های فرهنگی هنری پیشوا و نحوه ارتباط گیری از امکانات اداره ارشاد این شهرستان و بهره گیری از ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری بر ارتقای سطح کیفی روابط تاکید شد.

همچنین، استعداد یابی و کشف استعدادهای برتر در حوزه فرهنگی و هنری و تربیت و پرورش نیروهای نخبه فرهنگی و هنری جهت دستیابی به اهداف و نقشه راه ستاد کانون های مساجد از جمله مباحث مورد بحث در این نشست بود.

لازم به ذکر است، مساله آموزش و برگزاری کارگاه های آموزشی در راستای اشتغال زایی و کارآفرینی مانند عکاسی و آموزش حرفه ای خبرنگاری از جمله موارد تاکید شده در این نشست بود.

پایان پیام/