تاسیس کانون‌های جدید جهت ایجاد شبکه کانونی در چهاردانگه
تاسيس کانون‌هاي جديد جهت ايجاد شبکه کانوني در چهاردانگه
در نشست با شورای شورای شهر و روستای بخش چهاردانگه مطرح شد؛

تاسیس کانون‌های جدید جهت ایجاد شبکه کانونی در چهاردانگه

نشست مشترک نمايندگان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد تهران با نمايندگان شوراي شوراي شهر و روستاي بخش چهاردانگه با هدف تبادل نظر و هم انديشي در حوزه استفاده از ظرفيت هاي کانون هاي مساجد در ارتقاي سطح کيفي فعاليت هاي فرهنگي و هنري برگزار شد.
شناسه خبر : 44959 تاریخ انتشار : ۳ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان تهران، نشست مشترک نمایندگان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با نمایندگان شورای شورای شهر و روستای بخش چهاردانگه با هدف تبادل نظر و هم اندیشی در حوزه استفاده از ظرفیت های کانون های مساجد در ارتقای سطح کیفی فعالیت های فرهنگی و هنری برگزار شد.

در این نشست همچنین امکانات و ظرفیت های روستایی در شهر چهاردنگه مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص تاسیس کانون در مساجد روستایی از لحاظ منابع انسانی، حمایت های مادی و معنوی و پشتیبانی کانون ها بحث و گفتگو شد.

حمایت از برنامه های فرهنگی هنری کانون های تحت پوشش، شناسایی ظرفیت های موجود در مساجد روستایی  و حمایت از کانون های مستعد از دیگر مباحث این نشست بود.

ابلاغ سیاست های کلی ستاد کانون های فرهنگی هنری استان تهران، گزارش دهی از فعالیت ها و طرح های استانی ستاد و فعال شدن و تاسیس کانون های جدید جهت ایجاد شبکه کانونی استانی از دیگر مباحثی بود که از سوی نمایندگان ستاد استان تهران مطرح شد.

پایان پیام/