بررسی ظرفیت‌های کانونی در بازدید از کانون های جنوب غرب تهران
بررسي ظرفيت‌هاي کانوني در بازديد از کانون هاي جنوب غرب تهران

بررسی ظرفیت‌های کانونی در بازدید از کانون های جنوب غرب تهران

نماينده ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد تهران از کانون شهيد باهنر و کانون شهداي 22 بهمن مسجد امام حسن مجتبي (ع) در منطقه 21 تهران بازيد کرد و به بررسي نقاط قوت و ظعف و امکانات آنها پرداخت.
شناسه خبر : 44967 تاریخ انتشار : ۳ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان تهران، نماینده ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد تهران از کانون های منطقه 21 تهران بازید کرد و به بررسی نقاط قوت و ظعف و امکانات آنها پرداخت.

کانون شهید باهنر و کانون شهدای 22 بهمن مسجد امام حسن مجتبی (ع) در منطقه 21 تهران مورد بازدید قرار گرفتند و گفتگو با مدیران کانون با موضوع بررسی مشکلات و شناسایی ظرفیت های آنها در تاثیرگذاری فعالیت های فرهنگی هنری منطقه توسط نماینده ستاد استان تهران صورت گرفت.

کانون های شهید باهنر و شهدای 22 بهمن دارای کتابخانه های بزرگ در محل بوده و از طرح پایش کتاب های فرسوده به نو استقبال کرده و در این طرح شرکت کردند.

 همچنین در این بازدیدها طرح آپ فرهنگی، تشکیل هیات اندیشه ورز در منطقه، ارتباط گیری با کانون های دیگر در محل و حمایت از طرح های اشتغال زایی و کارآفرینی کانون از سوی نماینده ستاد مطرح شد.

حمایت و پشتیبانی از کانون های منطقه، بازدید های مستمر ماهانه از کانون ها و در جریان قرار گرفتن ستاد از مشکلات و آسیب های کانون ها و دیدار با مسئولان ستاد مساجد از جمله مباحث مدیران کانون ها در این بازدید بود.

پایان پیام/