حمایت و پشتیبانی از کانون‌های فعال و دغدغه‌مند شهریار
حمايت و پشتيباني از کانون‌هاي فعال و دغدغه‌مند شهريار
در نشست هم اندیشی مدیران کانون‌های شهریار مطرح شد؛

حمایت و پشتیبانی از کانون‌های فعال و دغدغه‌مند شهریار

نشست هم انديشي مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهريار با حضور نيکخواه، رئيس اداره ارشاد شهريار و مديران پهنه جنوب و جنوب غرب استان تهران برگزار و شيوه هاي تعامل کانون هاي مساجد با دستگاهاي زيربط و حمايت و پشتيباني از کانون هاي فعال و دغدغه مند منطقه بررسي شد.
شناسه خبر : 45210 تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان تهران، نشست هم اندیشی و هم افزایی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان شهریار با حضور نیکخواه، رئیس اداره ارشاد شهریار و مدیران پهنه جنوب و جنوب غرب استان تهران برگزار شد.

در این نشست شیوه های تعامل کانون های مساجد با دستگاهای زیربط و حمایت و پشتیبانی از کانون های فعال و دغدغه مند در منطقه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

بررسی شیوه های تعامل ظرفیت های موجود بین کانون ها، استمرار نشست های هم اندیشی ها در طول سال با هدف ارتقای سطح کیفی فعالیت های کانونی و برطرف کردن مشکلات و مسائل کانون ها از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

در انتهای نشست ابلاغ سیاست ها و طرح های کلی ستاد مساجد استان تهران از سوی مدیر پهنه صورت گرفت و نظرات، دغدغه ها، مشکلات و موانع مدیران کانون ها بیان شد.

پایان پیام/