کانون های روستایی بخش پیشوا نیازمند حمایت های موثر
کانون هاي روستايي بخش پيشوا نيازمند حمايت هاي موثر
در بازدید از کانون های پیشوا مطرح شد؛

کانون های روستایی بخش پیشوا نیازمند حمایت های موثر

نماينده ستاد کانون هاي فرهنگي هنري استان تهران از کانون امام حسين (ع) مسجد امام حسين (ع) روستاي قشلاق معين آباد شهرستان پيشوا بازديد کرد و در جريان فعاليت ها و مشکلات اين کانون قرار گرفت.
شناسه خبر : 45221 تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۳۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان تهران، نماینده ستاد کانون های فرهنگی هنری استان تهران از کانون امام حسین (ع) مسجد امام حسین (ع) روستای قشلاق معین آباد شهرستان پیشوا بازدید کرد و در جریان فعالیت ها و مشکلات این کانون قرار گرفت.

شاهسوند، مدیر کانون امام حسین (ع) بعد از ارائه گزارش کاملی از فعالیت های فرهنگی هنری آموزشی کانون به بیان مشکلات پرداخت و خواستار حمایت و پشتیبانی از کانون های روستایی شد.

استمرار بازدیدها، فعالیت های آموزشی گسترده ویژه جوانان و نوجوانان، نگاه ویژه به کانون های کمتر برخوردار با جذب حداکثری جوانان به مسجد از جمله مباحثی بود که در این بازدید مطرح شد.

کانون امام حسین (ع) فعالیت های فرهنگی گسترده ای با حجت الاسلام رحمتی، امام جماعت روستا که رئیس شورای شهر بخش پیشوا هستند، دارد و توانسته است در حوزه های کارآفرینی و اشتغال زایی، برپایی کلاس های آموزشی و برگزاری جشن های بزرگ فعالیت داشته باشد.

پایان پیام/