برگزاری کارگاه‌های رشد جمعیت و فرزندآوری در کانون امامزاده جعفر (ع)
برگزاري کارگاه‌هاي رشد جمعيت و فرزندآوري در کانون امامزاده جعفر (ع)

برگزاری کارگاه‌های رشد جمعیت و فرزندآوری در کانون امامزاده جعفر (ع)

نماينده ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان تهران در نشستي با مديران کانون امام زاده جعفر (ع) شهرستان پيشوا در جريان برگزاري کارگاه هاي آموزشي با موضوع رشد جمعيت و فرزندآوري و تربيت و پرورش فرزندان ولايت محور ويژه بانوان منطقه قرار گرفت.
شناسه خبر : 45244 تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان تهران، نماینده ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در نشستی با مدیران کانون امام زاده جعفر (ع) شهرستان پیشوا با نحوه فعالیت ها و نوع مشارکت با دستگاه های فرهنگی دیگر در اجرای برنامه های امامزاده آشنا شد.

در این نشست حضور دانش آموزان مدارس منطقه و برگزاری برنامه های شاد با موضوع جهاد تبیین، مسابقات فرهنگی و کلاس های آموزشی با محوریت "پیوند مدرسه و مسجد" و جذب حداکثری نوجوانان در امام زاده جعفر (ع)  مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین این کانون در زمینه های آموزش سواد رسانه، آموزش های آی تی، خانه دیجیتال، کتابخانه ،کارگاه های آموزشی در راستای کارآفرینی و اشتغال زایی برای خانواده های نیازمند فعالیت های گسترده ای انجام می دهد.  

در این دیدار برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوع رشد جمعیت و فرزندآوری و تربیت و پرورش فرزندان ولایت محور با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری ویژه بانوان منطقه به بحث و بررسی قرار گرفت.

پایان پیام/