کادرسازی علمی و تربیتی نوجوانان در کانون الهادی شهریار
کادرسازي علمي و تربيتي نوجوانان در کانون الهادي شهريار

کادرسازی علمی و تربیتی نوجوانان در کانون الهادی شهریار

فعاليت اصلي کانون الهادي در زمينه علمي و تربيتي نوجوانان منطقه بوده و جذب دانش آموزان مستعد و تيزهوش از مدارس جهت پرورش و جذب در مراکز آموزشي نمونه از برنامه هاي مهم اين کانون مي باشد.
شناسه خبر : 45530 تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان تهران، نمایندگانی از ستاد کانون های مساجد استان تهران در بازدید از کانون فرهنگی هنری الهادی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در شهرستان شهریار باغستان خادم آباد در جریان فعالیت ها و برنامه های کانون قرار گرفتند.

فعالیت اصلی کانون الهادی در زمینه علمی و تربیتی نوجوانان منطقه بوده و در این حوزه فعالیت های متعددی انجام داده و با مدارس منطقه و آموزش و پرورش همکاری های خوبی داشته اند.

جذب دانش آموزان مستعد و تیزهوش از مدارس جهت پرورش و جذب در مراکز آموزشی نمونه از فعالیت های مهم این کانون می باشد به طوریکه تا کنون رتبه های برتر کنکور و ورود به دانشگاه های مهم کشور حاصل آموزش های این کانون بوده است.

تمامی دانش آموزان برای آمادگی در کنکور سراسری در مسجد زیر نظر اساتید برتر این حوزه آموزش های حرفه ای نحوه تست زنی و دوره های درسی و برنامه ریزی آموزشی می بینند.

کادر سازی علمی و تربیتی نوجوانان یکی از اهداف فعالیت های کانون الهادی بوده و مسئولان و مربیان آموزشی کانون تمام تلاش خود را در این راستا می کنند.

پایان پیام/