تقویت پایه علمی اعضای کانون شهید باکری با هدف شرکت در آزمون‌های مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان
تقويت پايه علمي اعضاي کانون شهيد باکري با هدف شرکت در آزمون‌هاي مدارس نمونه دولتي و تيزهوشان

تقویت پایه علمی اعضای کانون شهید باکری با هدف شرکت در آزمون‌های مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان

توکلي گفت: مهمترين محور فعاليت‌هاي کانون کمک‌هاي علمي و آموزشي در قالب برگزاري کلاس‌هاي آموزشي براي شرکت دانش‌آموزان پسر در آزمون‌هاي خاص مدارس نمونه دولتي و تيزهوشان در همه مقاطع تحصيلي است.
شناسه خبر : 45744 تاریخ انتشار : ۲ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۴۳

«فرامرز توکلی» در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، با اشاره به راه اندازی پیش دبستانی و مهد قرآنی شهید باکری در این کانون گفت: تجوید؛ روخوانی؛ روان خوانی؛ مفاهیم و قصه های قرآنی در این پیش دبستانی به کودکان آموزش داده می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری با بیان اینکه پیش دبستانی و مهد قرآن در فضایی در زیرزمین مسجد فعالیت می کند؛ خاطرنشان کرد: در این پیش دبستانی ۳۵ نوآموز و در مهد قرآن ۳۰ کودک ۴ تا ۶ ساله با مفاهیم و روخوانی قرآن آشنا می شوند.

توکلی با اشاره به فعالیت های دیگر این کانون تصریح کرد: کلاس های آموزش طراحی؛ نقاشی؛ تزریقات؛ سرود؛ مکانیکی و ... ویژه علاقه مندان با حضور اساتید مجرب برگزار می شود؛ همچنین این کانون در حوزه فعالیت های ورزشی و برگزاری مسابقات ورزشی نقش موثری در منطقه دارد.

مدیر کانون شهید باکری با اشاره به فعالیت های علمی این کانون افزود: مهمترین محور فعالیت های کانون کمک های علمی و آموزشی در قالب برگزاری کلاس های آموزشی به دانش آموزان پسر در همه مقاطع تحصیلی با دعوت از اساتید است.

وی با بیان اینکه کلاس های کانون برای عموم آزاد است و ۱۷۰ عضو ثابت دارد؛ افزود: این کلاس ها دانش‌آموزان را برای شرکت در آزمون های خاص مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان آماده می کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: دانش آموزان در این کلاس ها تمام دروس پایه خود را به طور فشرده و حل تمرینات و مشکلات درسی مرور کرده و در آزمون های ویژه شرکت می کنند.

پایان پیام/