اجرای طرح‌های کارآفرینی و خدمت‌رسانی جهادی به مردم در کانون پیامبر اعظم (ص)
اجراي طرح‌هاي کارآفريني و خدمت‌رساني جهادي به مردم در کانون پيامبر اعظم (ص)

اجرای طرح‌های کارآفرینی و خدمت‌رسانی جهادی به مردم در کانون پیامبر اعظم (ص)

سالاروند، با بيان اينکه اعضاي کانون پيامبر اعظم(ص)، با حضور 20 نفر از فعالان مسجدي در قالب يک گروه جهادي اقدام به کارآفريني کرده‌اند، افزود: جمعي از بانوان با توليد کيف و کفش و بدليجات بازار خوبي در سطح شهر انديشه دارند.
شناسه خبر : 45772 تاریخ انتشار : ۵ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۷:۳۸

«اکرم سالاروند» در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران؛ با اشاره به محور فعالیت های کانون پیامبر اعظم (ص) گفت: این کانون در عرصه‌های فرهنگی و آموزشی و برنامه های جهادی و خدمت رسانی فعالیت های عمده ای در سطح منطقه انجام می دهد.

مدیر کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) با اشاره به فعالیت های این کانون در حوزه اشتغال زایی و کارآفرینی تصریح کرد: اعضای کانون با برگزاری کلاس های آموزشی هنری و خیاطی و صنایع دستی بانوان را توانمند کرده و با برپایی بازارچه های فروش و نمایشگاه اقدام به درآمدزایی برای آنان کرده است.

سالاروند با بیان اینکه تعدادی از بانوان با تولید کیف و کفش و بدلیجات بازار خوبی در سطح شهر اندیشه دارند؛  ادامه داد:  همچنین تهیه و تولید رب گوجه فرنگی، ترشی های خانگی، رب انار، میوه های خشک و کیک از دیگر محصولات بانوان کانون در راستای کارآفرینی می باشد.

مدیر کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی در این کانون افزود:‌ کلاس های تدبر در قرآن کریم، حفظ؛ روخوانی و روانخوانی و تجوید و جلسات نهج البلاغه شناسی در کانون برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری کلاس های نحوه مقابله با حریق و آشنایی با تجهیزات آتش نشانی در کانون خاطرنشان کرد: کلاس های پیش دبستانی، زبان انگلیسی، تقویتی تحصیلی، طراحی، نقاشی، سرود، از جمله دیگر کلاس های آموزشی این کانون است.

سالاروند با بیان اینکه اعضای این کانون در تهیه پوستر، کلیپ های تصویری و تولید محتوا در فضای مجازی نیز فعالیت دارند؛ گفت: گروه سرود ۵۰ نفره کانون پیامبر اعظم (ص) در مناسبت های مختلف به اجرای برنامه در سطح شهر می پردازند.

مدیر کانون فرهنگی هنری پیامبراعظم(ص) با بیان اینکه  این کانون دارای گروه جهادی با حضور ۲۰ نفر از فعالان مسجد است؛ گفت: این گروه در تهیه جهیزیه؛ پرداخت هزینه های درمان بیماران؛ توزیع بسته های معیشتی به صورت ماهیانه و پرداخت هزینه تحصیل دانش آموزان نیازمند فعالیت می کند.  

پایان پیام/