مروری بر فعالیت‌های گسترده کانون «نسل پایداری» در رشته سرود/از ساخت ملودی تا اجرا به همت بلند بچه‌‌مسجدی‌ها
مروري بر فعاليت‌هاي گسترده کانون «نسل پايداري» در رشته سرود/از ساخت ملودي تا اجرا به همت بلند بچه‌‌مسجدي‌ها

مروری بر فعالیت‌های گسترده کانون «نسل پایداری» در رشته سرود/از ساخت ملودی تا اجرا به همت بلند بچه‌‌مسجدی‌ها

صائبي، با اشاره به فعاليت تخصصي کانون فرهنگي هنري «نسل پايداري» در رشته سرود گفت: از ساخت ملودي، تا سرودن شعر، آماده‌سازي کليپ و تدوين به همت اعضاي کانون صورت مي‌پذيرد.
شناسه خبر : 45798 تاریخ انتشار : ۷ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۰

«محمد صائبی» در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، با بیان اینکه کانون «نسل پایداری» از1391 با محور فعالیت‌های آموزشی و تربیتیتاسیس شد، افزود: آغاز برنامه‌های کانون با ایجاد دو گروه سرود با عناوین «مرآت ماه» و «نور مشکات» بود.

مدیر کانون نسل پایداری، با بیان اینکه بسیاری از برنامه های فرهنگی و آموزشی کانون در قالب اجرای سرود توسط نوجوانان است، تصریح کرد: گروه سرود «نور مشکا»" به صورت مستقیم با کانون کار نمی کند و فقط به مناسبت مراسم های ملی و مذهبی برای کانون اجرا می کند.

صائبی با بیان اینکه تمام ملزومات یک سرود توسط اعضای گروه سرود کانون انجام می شود، گفت: ملودی سرود، متن شعر، تدوین و ساخت کلیپ، تبلیغات در فضای مجازی و حقیقی، فیلم برداری و حتی دوخت لباس اعضای گروه سرود توسط نوجوانان کانون و اعضای گروه صورت می گیرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری نسل پایداری با اشاره به توانمند سازی اعضای گروه نسبت به انجام همه فعالیت های کانون و درآمدزایی از این طریق ادامه داد: اجرای سرود و برنامه های دیگر توسط گروه «مرآت ماه» در مناسبت های مختلف در میادین شهری تهران باعث درآمدزایی برای اعضای گروه شده است.

وی با اشاره به راه اندازی موسسه خیریه کانون نسل پایداری گفت: شناسایی و معرفی خانواده های نیازمند منطقه و تهیه و توزیع بسته های معیشتی و حمایت ها و رفع مشکلات این خانواده ها در خیریه توسط جوانان و نوجوانان کانون صورت می گیرد.

صائبی با اشاره به مهد کودک قرآنی کانون در مسجد «منشور» افزود: این مهد کودک خدمات مختلف فرهنگی و آموزشی گسترده ای به 30  کودک زیر 7  سال ارائه می دهد؛ تقویت پایه های معرفتی و معنوی کودکان از اهداف این مهد قرآنی می باشد.

مدیر کانون فرهنگی هنری نسل پایداری با اشاره به طرح های اشتغال زایی و کارآفرینی کانون خاطرنشان کرد: ایجاد زمینه فروش تولیدات و محصولات خانواده های تحت پوشش خیریه در قالب بازارچه های خیریه یکی از اهداف مهم فعالیت های کانون می باشد.

وی با بیان اینکه هیئت عاشقان روح الله توسط جوانان و نوجوانان کانون اداره می شود، گفت: برگزاری برنامه های هفتگی، بازدید از خانواده شهدای محل و حلقه های معرفتی صالحین از مهمترین وظایف این هیئت است.

پایان پیام/