63 محفل قرآنی در مساجد استان تهران برگزار می‌شود
63 محفل قرآني در مساجد استان تهران برگزار مي‌شود
سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان تهران خبر داد؛

63 محفل قرآنی در مساجد استان تهران برگزار می‌شود

مقدم، با بيان اينکه 63 محفل قرآني در سطح مساجد استان تهران برگزار مي‌شود،گفت: 22 محفل در شهر تهران و 41 محفل در شهرستان‌هاي استان تهران از 14 تا 23 فروردين برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 45817 تاریخ انتشار : ۹ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۲۵

«مهدی مقدم» در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، با اشاره به برگزاری محافل قرآنی در مساجد استان تهران، افزود: با توجه به تصمیم کارگروهی که با حضور نمایندگانی از جامعه قرآنی برگزار شد؛ 63 محفل قرآنی از 14 تا 23 فروردین همزمان با برپایی نمایشگاه قرآن در سطح مساجد استان تهران برگزار می شود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان تهران، با بیان اینکه 22 محفل در شهر تهران و 41 محفل در شهرستان های تهران برگزار می شود، خاطرنشان کرد: با توجه به سن مبارک پیامبراکرم (ص) و تقارن دو بهار قرآن و طبیعت ۶۳ مسجد را در استان تهران جهت برپایی محفل قرآنی انتخاب کردیم.

مقدم با بیان اینکه بخش محافل قرآنی یکی از بخش های نمایشگاه قرآن است که خارج از نمایشگاه و در مساجد برگزار می شود، تصریح کرد: در حال هماهنگی برای برگزاری ۵ محفل ویژه برای شب و روز تولد امام حسن (ع) هستیم.

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد تهران با بیان اینکه در بازه زمانی 14 تا 23 فروردین مساجد منتخب در سراسر استان یک محفل قرآنی برگزار خواهند کرد، افزود: این محفل با قرائت قرآن توسط قاریان آغاز شده و در ادامه با برگزاری مسابقه و مداحی و تواشیح و سخنرانی امام جماعت و پذیرایی به پایان خواهد رسید.

وی گفت: اختتامیه این محافل 23 فروردین در نمایشگاه بین‌المللی قرآن همراه با عزاداری شهادت امام علی(ع) برگزار خواهد شد.

پایان پیام/