ارائه خدمات فرهنگی به کانون‌های احمدآباد مستوفی از سوی ستاد استان تهران
ارائه خدمات فرهنگي به کانون‌هاي احمدآباد مستوفي از سوي ستاد استان تهران

ارائه خدمات فرهنگی به کانون‌های احمدآباد مستوفی از سوی ستاد استان تهران

نمايندگاني از ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان تهران در نشستي با حجت الاسلام صفري، امام جمعه شهر احمد آباد مستوفي به ارائه گزارشي از فعاليت ها و سياست هاي ستاد کانون هاي استان تهران پرداخته و در جريان مشکلات کانون هاي منطقه قرار گرفتند.
شناسه خبر : 46093 تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۰۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، نمایندگانی از ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در نشستی با حجت الاسلام صفری، امام جمعه شهر احمد آباد مستوفی به ارائه گزارشی از فعالیت ها و سیاست های ستاد کانون های استان تهران پرداخته و در جریان مشکلات کانون های منطقه قرار گرفتند.

در این نشست بعد از بررسی نقاط قوت و ضعف کانون های فرهنگی هنری منطقه و نحوه فعالیت آنها فعالیت های ستاد استان در ماه رمضان مانند برگزاری محافل قرآنی در مساجد توسط کانون ها تشریح شد.

همچنین شناسایی ظرفیت ها و قابلیت های کانون ها و ارتباط مستمر با ستاد استان، امکان تاسیس کانون های جدید در مساجد منطقه و برگزاری نشست با کانون های فرهنگی هنری با حضور امام جمعه از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

طرح پایش کتاب های فرسوده به نو، ارائه خدمات فرهنگی به کانون ها از سوی ستاد، ایجاد فعالیت های کارآفرینی و اشتغال زایی برای کانون ها با هدف محرومیت زدایی از منطقه و ... در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پایان پیام/