اختتامیه محافل انس با قرآن کریم استان تهران برگزار می شود
اختتاميه محافل انس با قرآن کريم استان تهران برگزار مي شود
فردا؛

اختتامیه محافل انس با قرآن کریم استان تهران برگزار می شود

اختتاميه محافل انس با قرآن کريم فردا بعد از ظهر 23 فروردين ماه از ساعت 17 تا اذان مغرب و عشا با حضور مديران کانون هاي مجري طرح و ائمه جماعات در غرفه ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور واقع در سي امين نمايشگاه بين المللي قرآن کريم در مصلي تهران برگزار مي شود.
شناسه خبر : 46159 تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان تهران، اختتامیه محافل انس با قرآن کریم فردا بعد از ظهر 23 فروردین ماه از ساعت 17 تا اذان مغرب و عشا در غرفه ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور واقع در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلی تهران برگزار می شود.

این مراسم با حضور مدیران و اعضای کانون های مجری این محافل و ائمه جماعات و مدیران ستاد کانون های مساجد و حدود 250 نفر از اعضای کانون های مساجد به همراه عزاداری شهادت امام علی (ع) برگزار می شود.

همزمان با برپایی نمایشگاه قرآن کریم 63 محفل قرآنی در بازه زمانی 14 تا 23 فروردین ماه در سراسر استان تهران (22 محفل در شهر تهران و 41 محفل در شهرستان های استان) برگزار می شود.

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم  از ۱۲ تا ۲۶ فروردین ماه با شعار «می‌خوانمت» در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شده و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در ستون 66 در بخش نهادها و موسسات دولتی پذیرای بازدیدکنندگان می باشد.

پایان پیام/