محافل قرآنی یک بار در ماه در مساجد برگزار شوند
محافل قرآني يک بار در ماه در مساجد برگزار شوند
اختتامیه محافل قرآنی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریمِ؛

محافل قرآنی یک بار در ماه در مساجد برگزار شوند

معاون تبليغ و ترويج معاونت قرآن و عترت با بيان اينکه بايد مساجد را تبديل به پايگاه قرآني کنيم؛ گفت: لازم است ماهي يکبار اين محافل را برگزار کنيم چرا که شنيدن قرآن باعث نزول رحمت الهي مي‌شود و اميدواريم تمام مردم همراه با اين حرکت شوند.
شناسه خبر : 46266 تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۲:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، مراسم اختتامیه محافل قرآنی با حضور کانون های مجری این طرح؛ مسئولان و مدیران ستاد کانون های مساجد کشور و معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد و اساتید قرآنی عصر روز گذشته ۲۳ فروردین ماه در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد.

 این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط مسعود سیاف‌زاده؛ قاری برجسته کشوری آغاز شد.

 در ادامه موید جهانبخش؛ معاون تبلیغ و ترویج معاونت قرآن  گفت: یکی از برنامه های جمعی سی امین نمایشگاه، محافل قرآنی استان تهران بود و در یک کارگروه چهار نفره متشکل از نماینده معاونت قرآن، کانون های فرهنگی مساجد، پایگاه های بسیج برنامه ریزی محافل انجام شد و در نهایت این محافل در 62 مسجد استان تهران برگزار شد.

وی با بیان اینکه باید مساجد را تبدیل به پایگاه قرآنی کنیم؛ خاطرنشان کرد: لازم است ماهی یکبار این محافل را برگزار کنیم چرا که شنیدن قرآن باعث نزول رحمت الهی می‌شود و امیدواریم تمام مردم همراه با این حرکت شوند.

در ادامه محمدمهدی عزیززاده؛ قائم مقام نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: پرداختن به امر تلاوت قرآن کاری مهم و ضروری است و زمینه سازی امر آموزش برای ارتباط و انس با قرآن است.

عزیز زاده با بیان اینکه موضوع قرآن در نظام مدیریتی یک اصل محسوب می شود؛ اظهار داشت: یکی از اتفاقات ممتاز امسال انجام محافل قرآنی در مساجد بود از قاریان و دست اندرکاران همکاری کردند ویژه تشکر می‌کنم.

سپس گروه محمد رسول الله به اجرای قطعه اسماالحسنی پرداختند.

 سی امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران در حال برگزاری است.

پایان پیام/