فعالیت کانون های فرهنگی هنری نظام مند باشد و از موازی کاری پرهیز شود
فعاليت کانون هاي فرهنگي هنري نظام مند باشد و از موازي کاري پرهيز شود
امام جمعه ملارد؛

فعالیت کانون های فرهنگی هنری نظام مند باشد و از موازی کاری پرهیز شود

امام جمعه شهرستان ملارد در نشست هم انديشي مديران کانون هاي مساجد ملارد گفت: بهتر است برنامه هاي کانون ها به صورت نظام مند ، هدفمند و تفکيکي باشد و از موازي کاري با ديگر نهادهاي فرهنگي پرهيز شود.
شناسه خبر : 46369 تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان تهران؛ جلسه هم اندیشی و هم افزایی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ملارد و مدیر پهنه غرب و جنوب غرب استان تهران صبح امروز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه برگزار شد.

این نشست با حضور حجت الاسلام خوبانی؛ امام جمعه ملارد؛ حجت الاسلام طاهری؛ رئیس امور مساجد ملارد، حجت‌الاسلام قاسمی؛ رییس سازمان تبلیغات ملارد؛ پورروشن؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد و معاون فرهنگی فرماندار برگزار شد.

در ابتدای این نشست ارائه گزارش توسط مدیران کانون ها؛ ابلاغ سیاست‌ها و برنامه های جاری ستاد توسط کارشناسان ستاد و استفاده از ظرفیت های دستگاه های حاضر از جمله مباحثی بود که مطرح شد.

همچنین حجت الاسلام خوبانی در ادامه این نشست گفت: بهتر است برنامه های کانون ها به صورت نظام مند ، هدفمند و تفکیکی باشد و از موازی کاری با دیگر نهادهای فرهنگی پرهیز شود.

وی با بیان اینکه مسیری برای چشم انداز چند ساله کانون ها ترسیم شود؛ خاطرنشان کرد: احیای کارکردهای اصلی مساجد در کانون ها به همراه جذب جوانان با برنامه های به روز و جذاب و مشارکت مدارس در فعالیت های مساجد از اقدامات مهم برای کانون ها می باشد.

پایان پیام/