مهلت شرکت در شانزدهمین دوره مسابقات فرآنی «مدهامتان» تا ۳۰ اردیبهشت ماه
مهلت شرکت در شانزدهمين دوره مسابقات فرآني «مدهامتان» تا ۳۰ ارديبهشت ماه
قابل توجه بچه های مسجد تهران؛

مهلت شرکت در شانزدهمین دوره مسابقات فرآنی «مدهامتان» تا ۳۰ اردیبهشت ماه

علاقه مندان براي شرکت در شانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان از يکم تا ۳۰ ارديبهشت ماه مي توانند به سامانه بچه هاي مسجد به نشاني bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.
شناسه خبر : 46493 تاریخ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۰:۰۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران؛ شانزدهمین دوره مسابقات فرآنی «مدهامتان» به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با هدف ترویج معارف قرآنی در جامعه توجه به مساجد به عنوان پایگاه اصلی فعالیت های قرآنی و کشف استعدادهای قرآنی و فراگیری فعالیت های قرآنی در رده های سنی زیر ۷ سال؛ ۷ تا ۱۶ سال و ۱۷ تا ۳۰ سال برگزار می شود.

این دوره از مسابقات در بخش (ویژه اعضا) در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء 30، مکبّری، قرائت نماز، استعدادیابی، معارف اهل‌بیت(علیم‌السلام) و در بخش (ویژه کانونی) در رشته‌های طرح مسجد پایگاه قرآنی، طرح تلاوت نور، تولیدات هنری برگزار می‌شود.

از دیگر ویژگی های این دوره اضافه شدن بخش مساجد پایگاه های قرآنی و تولیدات هنری و توجه به استعدادیابی ویژه کودکان زیر ۷ سال و ایجاد پیوند جلسات سنتی قرآن کریم و طرح تلاوت نور در بخش یژه کانونی می باشد.

در واقع نقطه اتصال مسابقات قرآنی مدهامتان با طرح ملی مساجد پایگاه های قرآنی حضور قاریان شرکت کننده در مسابقات قرآنی مدهامتان در جلسات هفتگی تلاوت قرآن است.

همچنین تولیدات قرآنی فاخر کانون ها در رواق های هنری (سرود؛‌ فیلم؛ کتابت قرآن) در طول سال مورد ارزیابی قرار گرفته و در اختتامیه مسابقات برای عموم نمایش داده می شود.

علاقه مندان برای شرکت در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان از یکم تا ۳۰ اردیبهشت ماه می توانند به سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/