طرح ملی «مساجد پایگاه قرآنی» برگزار می شود
طرح ملي «مساجد پايگاه قرآني» برگزار مي شود
به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور؛

طرح ملی «مساجد پایگاه قرآنی» برگزار می شود

طرح ملي «مساجد پايگاه قرآني» با هدف شکل گرفتن شبکه مساجد محلات و همکاري و تعامل آنها با يکديگر در راستاي ترويج فرهنگ قرآني از سوي ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور برگزار مي شود.
شناسه خبر : 46508 تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران؛‌ طرح ملی «مساجد پایگاه قرآنی» با هدف شکل گرفتن شبکه مساجد محلات و همکاری و تعامل آنها با یکدیگر در راستای ترویج فرهنگ قرآنی  از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.

در این طرح مساجد به عنوان پایگاه های قرآنی قرار می گیرند و علاوه بر برگزاری فعالیت های عمومی قرآن مانند کلاس های آموزشی قرآن؛ طرح تلاوت نور و غیره در طول سال اقدام به برگزاری جلسات هفتگی تلاوت مجلسی قرآن کریم می کنند.

در این راستا کانون هایی که مجری طرح قرآنی تلاوت نور باشند و در مسابقات قرآنی مدهامتان حضور فعال داشته باشند؛ در دوره های آموزشی قرآنی برگزار شده از سوی ستاد مرکزی شرکت کرده باشند و آمادگی اجرای طرح را داشته باشند در اولویت برگزاری این طرح قرار می گیرند.

این طرح از هفته دوم خرداد ماه تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد و کانون های علاقه مند برای برگزاری طرح به سامانه به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/