لزوم برگزاری جلسات منظم منطقه ای مدیران کانون ها با مسئولان و مدیران شهریار
لزوم برگزاري جلسات منظم منطقه اي مديران کانون ها با مسئولان و مديران شهريار
در نشست هم اندیشی کانون های شهریار تاکید شد؛

لزوم برگزاری جلسات منظم منطقه ای مدیران کانون ها با مسئولان و مدیران شهریار

در نشست هم انديشي کانون هاي فرهنگي هنري شهريار، مديران کانون ها خواستار ارتباط گيري مستمر با مسئولان شهري و برگزاري جلسات در هر منطقه مجزا جهت تخصيص امکانات رفاهي و خدماتي و حمايت هاي مادي و معنوي به کانون ها شدند.
شناسه خبر : 46867 تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۱۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، نشست هم اندیشی کانون های فرهنگی هنری شهریار صبح امروز 13 اردیبهشت ماه با حضور رئیس دانشگاه پیام نور، رئیس دانشگاه آزاد،  رئیس امور قرآنی آموزش و پرورش، رئیس اداره کل ارشاد شهریار و جمعی از مدیران و مسئولان منطقه ای در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

ارائه گزارش مفصل از سوی مدیران کانون ها و تبادل نظر و همفکری و ارتباط گیری با مدیران منطقه و درخواست پشتیبانی و حمایت های مربوطه جهت ارتقای سطح کیفی فعالیت های فرهنگی در شهریار از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

ارائه گزارش کامل در خصوص چگونگی شرکت در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان استان تهران و نحوه ثبت نام و استقبال از این دوره از سوی مدیر پهنه غرب و جنوب غرب استان تهران مورد دیگری بود که در این نشست پیگیری شد.

در این نشست وعده هایی از سوی روسای دانشگاه های پیام نور و آزاد و مسئولان آموزش و پرورش بیان شد و بر همکاری های همه جانبه جهت تخصیص امکانات رفاهی و خدماتی و حمایت های مادی و معنوی به کانون ها تاکید شد.

 همچنین در این نشست مدیران کانون ها خواستار ارتباط گیری مستمر با مسئولان شهری و برگزاری جلسات در هر منطقه مجزا جهت بهره بردن از تجربیات مدیران منطقه شدند.

پایان پیام/