کادرسازی برای تمدن نوین اسلامی در مدرسه مسجد محور کانون «قطعه ای از بهشت»
کادرسازي براي تمدن نوين اسلامي در مدرسه مسجد محور کانون «قطعه اي از بهشت»
مدیر کانون فرهنگی هنری «قطعه ای از بهشت»:

کادرسازی برای تمدن نوین اسلامی در مدرسه مسجد محور کانون «قطعه ای از بهشت»

مدير کانون فرهنگي هنري قطعه اي از بهشت با بيان اينکه مدرسه مسجد محور بستر مناسبي براي تعليم و تربيت کودکان و نوجوانان است، اظهار داشت: مسجد در مسير کادرسازي براي تمدن نوين اسلامي، به عنوان محل فعاليت مدارس مسجدمحور قرار گرفته است.
شناسه خبر : 46911 تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۷

«مصطفی اصلانی» در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، با اشاره به فعالیت های مدرسه مسجد محور کانون قطعه ای از بهشت مسجد علی بن ابیطالب (ع) گفت: این مدرسه تا کنون اقدام به آموزش و تربیت 70 دانش آموز در مقطع اول تا چهارم ابتدایی کرده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری قطعه ای از بهشت با اشاره به فعالیت های پرورشی و تربیتی گسترده این مدرسه خاطرنشان کرد: آشنایی کودکان با کارکردهای مسجدی در قالب آموزش های مفهومی در راستای تقویت پایه های دینی و اسلامی از مهمترین اهداف راه اندازی این مدرسه است.

وی با بیان اینکه مدرسه مسجد محور بستر مناسبی برای تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان است، اظهار داشت: مسجد در مسیر کادرسازی برای تمدن نوین اسلامی، به عنوان محل فعالیت مدارس مسجدمحور قرار گرفته است.

اصلانی با اشاره به بهره گیری از اساتید ممتاز تعلیم و تربیت در این مدرسه گفت: استاد تراشیون، حجت الاسلام پناهیان، امام جماعت مسجد و برخی از اساتید حوزه علمیه در این مدرسه مشغول به فعالیت می باشند.

پایان پیام/