آموزش مفاهیم دینی در خانه کودک کانون فرهنگی هنری ابرار
آموزش مفاهيم ديني در خانه کودک کانون فرهنگي هنري ابرار

آموزش مفاهیم دینی در خانه کودک کانون فرهنگی هنری ابرار

خانه کودک کانون ابرار در فضايي شاد و صميمي به محلي براي بازي و سرگرمي کودکان در مسجد تبديل شده است. کودکان در اين خانه بازي در کنار بازي به آموزش مفاهيم ديني و اعتقادي مي پردازند. تعداد 30 نفر از بانوان و آقايان در اين خانه مشغول به کار هستند.
شناسه خبر : 46954 تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۳۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، خانه کودک کانون فرهنگی هنری ابرار مسجد حمزه سید الشهدا در راستای طرح اشتغال زایی و کارآفرینی، تعداد 30 نفر از بانوان و آقایان را مشغول به کار کرده است.

خانه کودک کانون ابرار در فضایی شاد و صمیمی از 8 صبح تا 8  شب به محلی برای بازی و سرگرمی کودکان در مسجد تبدیل شده است. کودکان در این خانه بازی در کنار بازی به آموزش مفاهیم دینی و اعتقادی می پردازند.

این خانه کودک در کنار پیش دبستانی و مهد قرآنی مسجد حمزه سید الشهدا از سال 1398 به همت خیرین در فضایی بالغ بر 500 متر در زیرزمین مسجد احداث شده و به اهالی منطقه خدمات شاد و مفرح ارائه می دهد.

پیش دبستانی و مهد قرآنی کانون نیز تا کنون اقدام به پرورش و تربیت دینی 150 نفر ازکودکان 5 تا 7 ساله بر پایه کلاس های معارف دینی، معرفتی و بصیرتی در قالب بازی و سرگرمی و مسابقه های جذاب کرده است.

پایان پیام/