آموزش به مدیران کانون ها گام اول در هدفمند کردن فعالیت ها
آموزش به مديران کانون ها گام اول در هدفمند کردن فعاليت ها
در نشست مدیران کانون های پاکدشت تاکید شد؛

آموزش به مدیران کانون ها گام اول در هدفمند کردن فعالیت ها

برگزاري کارگاه آموزشي چگونگي ورود و انجام فرآيند ثبت و ارسال گزارش و غيره در سامانه فهما براي مديران کانون هاي شهرستان پاکدشت از سوي کانون عصر انتظار از مباحثي بود که در نشست مديران کانون هاي فرهنگي هنري مناطق هشت گانه پاکدشت مورد تبادل نظر قرار گرفت.
شناسه خبر : 47021 تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۵۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، نشست هم اندیشی و هم افزایی مدیران کانون های فرهنگی هنری مناطق هشت گانه شهرستان پاکدشت با حضور مرتضی علوی، رئیس اداره ارشاد شهر پاکدشت و جمعی از مدیران و ائمه جماعات این شهرستان برگزار شد.

این نشست با هدف ارتباط مستمر و هدفمند کانون ها و برون سپاری فعالیت های کانونی، معرفی کانون رابط در این شهرستان و تبادل نظر در خصوص فعالیت ها و برنامه های پیش روی ستاد کانون های استان برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی چگونگی ورود و انجام فرایند ثبت و ارسال گزارش و غیره در سامانه فهما برای مدیران کانون های شهرستان پاکدشت از سوی کانون فرهنگی هنری عصر انتظار از مباحثی بود که در این نشست مورد تبادل نظر قرار گرفت.

در این راستا مقرر شد دانشگاه ابوریحان وبسیج از امکانات خود استفاده کرده و سالن جهت آموزش به مدیران در اختیار کانون عصر انتظار قرار دهند.

اطلاع رسانی و فرآیند ثبت نام شانزدهمین دوره مسابقات مدهامتان استان تهران و برنامه ها و فعالیت های دهه کرامت از دیگر موضوعات مورد بررسی در این نشست بود.

پایان پیام/