ارسال 2000 پیامک به فعالان قرآنی کانون ها جهت شرکت در شانزدهمین مسابقات مدهامتان
ارسال 2000 پيامک به فعالان قرآني کانون ها جهت شرکت در شانزدهمين مسابقات مدهامتان
در نشست کارگروه تخصصی مسابقات مدهامتان مطرح شد؛

ارسال 2000 پیامک به فعالان قرآنی کانون ها جهت شرکت در شانزدهمین مسابقات مدهامتان

دعوت به همکاري 46 نفر از امامان جمعه شهرستان هاي استان تهران در مسابقات مدهامتان و ارسال پيامک به 2000 نفر از مديران کانون هاي فرهنگي هنري استان و فعالان قرآني و متسابقين سال هاي گذشته از جمله اقدامات کارگروه تخصصي مسابقات مدهامتان مي باشد.
شناسه خبر : 47043 تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۵۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، سومین جلسه کارگروه تخصصی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان صبح امروز 19 اردیبهشت ماه در ستاد کانون های فرهنگی هنری استان تهران برگزار شد.

دعوت به همکاری 46 نفر از امامان جمعه شهرستان های استان تهران در مسابقات مدهامتان و ارسال پیامک به 2000 نفر از مدیران کانون های فرهنگی هنری استان و فعالان قرآنی و متسابقین سال های گذشته از جمله اقدامات کارگروه تخصصی مسابقات مدهامتان می باشد.

تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده تیزر، پوستر، فیلم نحوه ثبت نام در سامانه بچه های مسجد و آیین نامه جشنواره در شبکه های مجازی و گروه های خبری شهرستان های استان تهران و طرح موضوع در نشست های هم اندیشی مدیران کانون های شهرستان های تهران از دیگر مباحث مورد بررسی بود.

دعوت از فعالان قرآنی و ارتباط گیری با کانون های شاخص قرآنی جهت شرکت در مسابقات در راستای ارتقای سطح کیفی مسابقات نیز از دیگر اقداماتی بود که در این جلسه بررسی شد.

پخش تیزر و اخبار مسابقه در شبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی و نامه نگاری با مدیران شبکه ها نیز از دیگر اقدامات این جلسه بود.

پایان پیام/