اجرای سرودهای جذاب در غرفه ستاد کانون های مساجد در نمایشگاه کتاب
اجراي سرودهاي جذاب در غرفه ستاد کانون هاي مساجد در نمايشگاه کتاب

اجرای سرودهای جذاب در غرفه ستاد کانون های مساجد در نمایشگاه کتاب

اجراي سرود به صورت روزانه در نمايشگاه، دعوت از کانون هاي فرهنگي هنري ناشر به غرفه، برگزاري دوره هاي آموزش کتابداري ويژه مديران کانون ها و برگزاري مسابقه هاي فرهنگي ميان بازديدکنندگان از غرفه از جمله برنامه هاي ستاد در روزهاي اول نمايشگاه کتاب مي باشد.
شناسه خبر : 47152 تاریخ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۳۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، غرفه ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با حضور فعال و اجرای برنامه های ویژه فرهنگی و هنری در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نقشی مهم در جذب نوجوانان و جوانان به مساجد بر عهده دارد.

 

اجرای گروه سرود به صورت روزانه در نمایشگاه و دعوت از کانون های فرهنگی هنری ناشر به غرفه، برگزاری دوره های آموزش کتابداری ویژه مدیران کانون ها و برگزاری مسابقه های فرهنگی میان بازدیدکنندگان از غرفه از جمله برنامه های ستاد در روزهای اول نمایشگاه کتاب می باشد.

 

اجرای گروه سرود «سرزمین ایرانیان» از کانون پردیس توانا، اجرای گروه سرود «ری نوا»، دعوت از مدیر کانون فرهنگی هنری ابرار که دارای انتشارات می باشد و مصاحبه از نحوه فعالیت های این ناشر از جمله فعالیت های این غرفه می باشد.

پایان پیام/