جشن بزرگ «دختران کرامت» در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می شود
جشن بزرگ «دختران کرامت» در آستان مقدس حضرت عبدالعظيم (ع) برگزار مي شود
دبیر اجرایی ستاد دهه کرامت استان تهران خبر داد:

جشن بزرگ «دختران کرامت» در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می شود

مقدم گفت: جشن بزرگ 3 هزار نفري «دختران کرامت» در روز يک شنبه همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در مصلاي امام علي (ع) آستان مقدس حضرت عبدالعظيم حسني (ع) برگزار مي شود.
شناسه خبر : 47441 تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۵۹

مهدی مقدم، دبیر اجرایی ستاد دهه کرامت استان تهران در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، با اشاره به اقدامات صورت گرفته استان تهران جهت برپایی دهه کرامت گفت: استان تهران با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برنامه های دهه کرامت را در نهادها و دستگاه های مختلف و گروه های مردمی هدایت و راهبری می کند.

 

دبیر اجرایی ستاد دهه کرامت استان تهران با بیان اینکه برنامه های دهه کرامت در 4 استانی که اعتاب اربعه دارند با محوریت این اعتاب برگزار می شود، خاطرنشان کرد: بنابراین در تهران محوریت برگزاری برنامه های دهه کرامت با آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) انجام خواهد شد.

 

وی با اشاره به برگزاری دو جلسه در این خصوص اظهار داشت: دومین جلسه با حضور حجت الاسلام خداداده، رئیس ستاد دهه کرامت کشور و حجت الاسلام قاضی عسکر، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و مدیران و مسئولان دستگاه های عضو ستاد دهه کرامت در دفتر تولیت برگزار شد.

 

مقدم با بیان اینکه در این نشست نظرات و ایده های اعضای ستاد جهت برگزاری برنامه های دهه کرامت در سطح استان تهران بیان شد، تصریح کرد: ویژه برنامه های متنوع و مفصلی برای شب و روز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) پیش بینی کرده ایم.

 

دبیر اجرایی ستاد دهه کرامت استان تهران با اشاره به مهمترین برنامه های این دهه در استان تهران گفت: جشن بزرگ 3 هزار نفری «دختران کرامت» در روز یک شنبه همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در مصلای امام علی (ع) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه مراسم غبارگیری ضریح مطهر حضرت حمزه (ع) و تعویض پرچم گنبد مطهرش به مناسبت سالروز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه در روز پنجشنبه4 خرداد ماه برگزار می شود، ادامه داد: ویژه برنامه دهه کرامت با حضور خادمیاران آستان قدس رضوی و آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار خواهد شد.

 

مقدم با اشاره به سخنرانی و تفسیر قرآن و محفل انس با قرآن کریم به مناسبت دهه کرامت اظهار داشت: سلسله جلسات آموزش سبک زندگی همراه با پرسش و پاسخ با موضوع دهه کرامت نیز در روز جمعه پنجم خرداد ماه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می شود.

 

دبیر اجرایی ستاد دهه کرامت استان تهران گفت: مراسم جشن ولادت حضرت امام رضا علیه السلام با سخنرانی و مدیحه سرایی نیز در شب و روز ولادت آن امام همام نیز از برنامه های این دهه می باشد.

پایان پیام/