ارتقای سطح کیفی برنامه های تابستانی ستاد کانون های مساجد تهران
ارتقاي سطح کيفي برنامه هاي تابستاني ستاد کانون هاي مساجد تهران
در نشست توجیهی ستاد کانون های استان تهران با اداره ارشاد بهارستان تاکید شد؛

ارتقای سطح کیفی برنامه های تابستانی ستاد کانون های مساجد تهران

نشست توجيهي برنامه هاي آينده ستاد کانون هاي استان تهران با موضوع برگزاري شانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان؛ برنامه هاي دهه کرامت و اوقات فراغت دانش آموزان در اداره ارشاد بهارستان برگزار شد.
شناسه خبر : 47681 تاریخ انتشار : ۴ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۱۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران؛ نشست توجیهی برنامه های آینده ستاد کانون های استان تهران با حضور مهدی لطیفی؛ مدیر پهنه جنوب و جنوب غرب استان تهران و رضا داداشی؛ رئیس اداره ارشاد شهر بهارستان و تعدادی از مدیران کانون های رابط شهرستان برگزار شد.

در این نشست در خصوص برنامه های در حال برگزاری و آینده ستاد بحث و تبادل نظر صورت گرفت و در خصوص اجرای بهتر آن در سطح شهرستان هم فکری و هم اندیشی شد.

ارائه سازوکارهای مهم در باره برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان و آموزش ثبت نام و اطلاع رسانی به موقع به متسابقین؛ برگزاری برنامه های دهه کرامت در سطح شهرستان و تبیین کرامات امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) از جمله مباحث مورد نظر در این نشست بود.

همچنین با توجه به شروع فصل تابستان درخصوص برگزاری برنامه هایی شاد و جذاب برای اوقات فراغت دانش آموزان مانند برپایی اردو؛‌ برنامه های آموزشی ورزشی؛ فنی و هنری برای نوجوانان در کانون های فرهنگی هنری شهرستان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در این نشست نیز تاکید شد که ستاد کانون های استان تهران تامین تمامی زیرساخت ها؛ حمایت های مالی و پشتیبانی های مورد نظر را در این حوزه بر خود لازم می داند و تمام تلاش خود را در برگزاری هر چه با شکوه تر برنامه ها خواهد کرد.

پایان پیام/