مسابقات مدهامتان محور اصلی تعامل دارالقرآن آموزش و پرورش با کانون های فرهنگی هنری
مسابقات مدهامتان محور اصلي تعامل دارالقرآن آموزش و پرورش با کانون هاي فرهنگي هنري

مسابقات مدهامتان محور اصلی تعامل دارالقرآن آموزش و پرورش با کانون های فرهنگی هنری

نشست هم انديشي و توجيهي شانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان با حضور حداديان، مدير پهنه جنوب و جنوب شرق استان تهران و محمود کمانکش، مدير دارالقرآن آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت برگزار شد.
شناسه خبر : 47712 تاریخ انتشار : ۶ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۳۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، نشست هم اندیشی و توجیهی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان با حضور حدادیان، مدیر پهنه جنوب و جنوب شرق استان تهران و محمود کمانکش، مدیر دارالقرآن آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت برگزار شد.

در این نشست در خصوص ارتقای سطح کیفی برنامه های تابستانی ستاد کانون های استان تهران مانند مسابقات قرآنی مدهامتان و اوقات فراغت و ارتباط گیری مستمر با دارالقرآن آموزش و پرورش پاکدشت بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

ارتباط گیری با نخبگان قرآنی آموزش و پرورش و استعداد یابی قرآنی در مدارس و مراکز آموزشی تحت نظر آموزش و پرورش جهت همکاری و شرکت در مسابقات مدهامتان از جمله مباحث مورد بحث در این نشست بود.

همچنین تعامل دارالقرآن آموزش و پرورش با کانون های فرهنگی هنری مساجد در خصوص چگونگی و آموزش ثبت نام متسابقین در مسابقه مدهامتان و جذب و گرایش نوجوانان و جوانان به این مسابقات مباحث مورد نظر در این نشست بود.

دارالقرآن آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت دارای بیش از 200 فعال قرآنی که به تازگی آزمون رشته های مختلف قرآنی را داده اند.

پایان پیام/