برپایی طرح ملی «مسجد محله کرامت» در مساجد استان تهران
برپايي طرح ملي «مسجد محله کرامت» در مساجد استان تهران

برپایی طرح ملی «مسجد محله کرامت» در مساجد استان تهران

طرح ملي «مسجد محله کرامت» امروز، هفتم خرداد همزمان با هشتمين روز از دهه کرامت با عنوان «مساجد اميدآفرين؛ پايگاه انتظار و اتحاد» در مساجد استان تهران برگزار مي شود.
شناسه خبر : 47762 تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۰۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، طرح ملی «مسجد محله محور» امروز یکشنبه 7 خردادماه همزمان با هشتمین روز از دهه کرامت با عنوان «مساجد امیدآفرین؛ پایگاه انتظار و اتحاد» در مساجد استان تهرن برگزار می شود.

 

بر اساس این طرح قرار است اهالی محل و نمازگزاران با حضور در نماز مغرب و عشا مسجد محل و قرائت حدیث کسا، دعای فرج و دعای سلامتی امام عصر (عج) پذیرایی مختصری را بر اساس توانایی خود مانند کیک خانگی، میوه و شربت و شکلات به همراه داشته و یک شب خاطره انگیز را در مسجد رقم بزنند.

 

همچنین در فضایی شاد و صمیمی برنامه هایی مانند مسابقه های گروهی و جذاب و بازی های دسته جمعی مطابق با ذائقه جوانان و نوجوانان برگزار کنند و در انتها عکس یادگاری با موبایل شخصی خود در حیاط مسجد بگیرند.

 

در این طرح قرار است اهالی محل یک دورهمی ساده و پرنشاط معنوی را به همراه فضایی شاد و صمیمی در مسجد محله برپا کنند و مهمان کرامت یکدیگر در مسجد باشند تا از این طریق خاطره خوشی از دهه کرامت را تجربه کنند.

 

پایان پیام/