حمایت از گروه «سیمرغ» منجر به تولید آثار درخشان تر می شود
حمايت از گروه «سيمرغ» منجر به توليد آثار درخشان تر مي شود
مشاور هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اعلام کرد:

حمایت از گروه «سیمرغ» منجر به تولید آثار درخشان تر می شود

عالم بخش با بيان اينکه شايد دور از ذهن بود که کار بچه هاي گروه «سيمرغ» چنين اجرايي قوي از لحاظ تکنيک داشته باشند؛ گفت: قطعا اگر از اين گروه حمايت معنوي و اجرايي شود، کارهاي درخشان تري را از بچه ها خواهيم ديد.
شناسه خبر : 47841 تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۲۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، حسین عالم بخش، مشاور هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور بعد از تماشای نمایش «سیمرغ»  در تماشاخانه سنگلج، گفت:‌ بچه ها خیلی ساده و روان مطالب عرفانی خیلی خوب را بیان کردند.

 

مشاور هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه شاید دور از ذهن بود که بچه ها از شهرستان چنین اجرایی قوی از لحاظ تکنیک داشته باشند، خاطرنشان کرد: تمامی بازیگران خیلی مسلط اجرا کردن و قطعا اگر حمایت معنوی و اجرایی شوند کارهای درخشان تری را از گروه خواهیم دید.

 

عالم بخش با بیان اینکه معتقدم تئاتری که در مراکز استان ها و شهرهای کوچک اجرا می شود خالص تر و روان تر است، اظهار داشت:  واقعا بچه های شهرستان آن حرفی را که ما همیشه در پایتخت در تئاترهایمان دور سرمان می چرخوانیم را خیلی ساده بیان می کنند  و مخاطب لذت می برد.

 

پایان پیام/