برپایی کاروان شادی به مناسبت میلاد امام رضا (ع) در محله هرندی
برپايي کاروان شادي به مناسبت ميلاد امام رضا (ع) در محله هرندي
به همت ستاد کانون های استان تهران صورت می گیرد؛

برپایی کاروان شادی به مناسبت میلاد امام رضا (ع) در محله هرندی

کاروان شادي به مناسبت ميلاد با سعادت امام رضا عليه السلام، امشب نهم خردادماه به همت ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان تهران از ساعت 18 تا 22 در محله هرندي تهران برگزار مي شود.
شناسه خبر : 47898 تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۳۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، کاروان شادی به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام امشب 9 خردادماه همزمان با شب ولادت به همت ستاد کانون های مساجد استان تهران از ساعت 18 تا 22 در منطقه هرندی تهران برگزار می شود.

 

در این کاروان شادی برنامه هایی متنوع فرهنگی مانند سرود، نمایش، اجرای عمو روحانی و مسابقات جذاب فرهنگی ویژه نوجوانان و جوانان منطقه هرندی واقع در منطقه 12  تهران برگزار می شود.

 

این کاروان شادی با هدف گرامیداشت دهه کرامت، ترویج فرهنگ رضوی، ایجاد شادی و نشاط در سطح جامعه و تقویت و تعمیق پایه های فرهنگی و دینی ائمه اطهار در جوانان و نوجوانان منطقه با ایجاد فضایی شاد و صمیمی برگزار خواهد شد.

 

منطقه هرندی در تهران با وجود ظرفیت های بزرگ فرهنگی و هنری و دارای جمعیتی وسیع و گسترده از دیرباز در خط مقدم برگزاری مراسمات و جشن ها و مناسبت های مذهبی بوده است به طوریکه بزرگ ترین مراسمات تهران در بیشتر مناسبت ها در این محله برگزار می شود.

 

پایان پیام/