افزایش ثبت نام متسابقین مسابقه مدهامتان در دستور کار مسئولان پاکدشت
افزايش ثبت نام متسابقين مسابقه مدهامتان در دستور کار مسئولان پاکدشت

افزایش ثبت نام متسابقین مسابقه مدهامتان در دستور کار مسئولان پاکدشت

نشست هم افزايي و هم انديشي ارتقاي سطح کيفي و کمي فعاليت کانون هاي فرهنگي هنري پهنه جنوب و جنوب شرق استان تهران و نحوه ورود و ثبت نام مسابقات قرآني مدهامتان با حضور مهدي نژاد، معاون اداره ارشاد شهرستان پاکدشت برگزار شد.
شناسه خبر : 47910 تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۳۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، نشست هم افزایی و هم اندیشی ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت کانون های فرهنگی هنری پهنه جنوب و جنوب شرق استان تهران با حضور مهدی نژاد، معاون اداره ارشاد شهرستان پاکدشت برگزار شد.

در این نشست رایزنی درخصوص کانون های جدید التاسیس، فراهم کردن زمینه تاسیس کانون در منطقه پاکدشت و همچنین پیگیری مجوزهای تاسیس کانون و جا نمایی مناطق و مساجد درخواست کننده بر روی نقشه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 تعیین کانون های رابط شهرستان جهت بالابردن ارتباطات مستمر و سطح فعالیت ها، نحوه ثبت نام اعضا در سامانه بچه های مسجد و آموزش به مدیران کانون و نحوه ورود و ثبت نام متسابقین شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان از دیگره مباحث مورد نظر در این نشست بود.

در این نشست نیز سیاست های کلی و برنامه های ستاد کانون های استان تهران ارائه شد و در خصوص استمرار ارتباطات کانون ها با ستاد و حمایت های ستادی از کانون ها تبادل نظر صورت گرفت.

در ادامه این نشست با نماینده خانه های قرآنی اداره سازمان تبلیعات اسلامی پاکدشت نیز در خصوص تعامل در ثبت نام مسابقات قرآنی مدهامتان گفتگو و تبادل نظر شد.

پایان پیام/